![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope Dells met Vista lol j / k
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat ze Dell met Vista Ultimate, die zijn verlaagd naar XP Pro
| |||
| |||
| Citaat:
![]() ![]()
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Alle Apple gebruik is de macht van meningsuiting en een groot wit scherm
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Er is ook de baby nightlight op de achterkant van het deksel.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| hoe ironisch. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogal deprimerend is een feit dat voor de kosten van mijn computer die ik gebouwd kon ik heb een iMac gekocht en had wijzigen links over: (
| |||
| |||
| Ja, maar een veel slechter iMac denk ik?
|
| |||
| |||
| De 20 "een met een 2,66 Core 2 Duo en 2GB DDR2 800MHz geheugen. Hoewel het niet lukt een goede grafische kaart met de iMac |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| het soort zinvol: Apple Computer Corp is een hardware bedrijf. Macintosh is een OS. Microsoft is een software bedrijf. Ze kunnen gerust installeren van hun software op welk platform ze kiezen. Het is gemakkelijk genoeg om de installatie van Windows op een Mac ook. Ive probeerde: P