![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope Dells med Vista lol j / k
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror de er Dells med Vista Ultimate, som har blitt nedgradert til XP Pro
| |||
| |||
| Sitat:
![]() ![]()
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Alle Apple bruke kraften til tale og en stor blank skjerm
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Det er også baby nightlight på baksiden av lokket.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| hvor ironisk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ganske deprimerende faktum er at for prisen for min datamaskin at jeg bygget jeg kunne ha kjøpt en iMac og måtte bytte igjen: (
| |||
| |||
| Ja, men en langt dårligere iMac vel?
|
| |||
| |||
| Den 20 "med en 2,66 GHz Core 2 Duo og 2GB DDR2 800MHZ Minne. Selv om du ikke kan få et godt grafikkort med iMac |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den slags fornuftig: Apple Computer Corp er en maskin selskapet. Macintosh er et OS. Microsoft er et software selskap. De kan gjerne installere programvaren på en hvilken som helst plattform de velger. Det er lett nok til å installere Windows på en Mac også. Ive prøvd: P
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Microsoft Pop Up fortelle meg Jeg har et virus | hopthwoks | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 18 | 16 juli 2009 21:26 |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| 10 Fakta du ikke visste Om Microsoft | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 3 nov 2008 11:51 |
| Hjelp for Microsoft Word | trebor78 | Office Suites & Applications | 3 | 11 desember 2007 09:40 |
| Hvor tror du Microsoft er overskriften? | SageMother | Windows-operativsystemer | 10 | 8 juli 2007 04:17 |
| Thread Tools | |
| |