![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope Dells med Vista lol j / k
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror de är Dells med Vista Ultimate, som har nedgraderats till XP Pro
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]()
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Alla Apple är kraften i tal och en stor blank skärm
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Det finns också barnet NATTLAMPA på baksidan av locket.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| hur ironiskt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ganska deprimerande faktum är att för kostnaden för min dator som jag byggt Jag kunde ha köpt en iMac och hade ändra kvar: (
| |||
| |||
| Ja, men en betydligt sämre iMac antar jag?
|
| |||
| |||
| De 20 "ett med en 2,66 GHz Core 2 Duo och 2GB DDR2 800MHz minne. Även om du inte kan få ett bra grafikkort med iMac |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det slags vettigt: Apple Computer Corp är en hårdvara företaget. Macintosh är ett OS. Microsoft är ett mjukvaruföretag. De kan känna sig fria att installera sin mjukvara på alla plattformar de vill. Det är enkelt att installera Windows på en Mac också. Ive försökte: P
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Microsoft Pop Up Säg mig har jag ett Virus | hopthwoks | Virus, spionprogram och säkerhet | 18 | 16 juli 2009 21:26 |
| Att gå över från Microsoft Office 2007 Outlook på datorn 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| 10 fakta du inte visste Om Microsoft | Hybr! D | Windows-operativsystem | 11 | 3 november 2008 11:51 |
| Microsoft Word Hjälp | trebor78 | Office Suites & Applications | 3 | 11 december 2007 09:40 |
| När tror du att Microsoft är på väg? | SageMother | Windows-operativsystem | 10 | 8 juli 2007 04:17 |
| Thread Tools | |
| |