![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg mister interesse i computere og internet nu, Jeg har et problem efter det andet, og jeg bare ikke har styrken til at håndtere dem længere. Alt, hvad jeg bruger min computer til, er at lytte til musik og udstationering på dette websted, så det føles som affald til at holde trit med rutinevedligeholdelse. Og jeg rent faktisk føler sig bedre til drejning af min computer og forlader den sin været næsten to uger, og jeg har ikke en eneste gang følt trang til at starte det op. På nuværende tidspunkt jeg bruger en venner laptop at skrive dette, og jeg ved, når Ive gjort, hvad jeg skal gøre her ill overlade det til endnu to uger eller mere. Og tror, at jeg tog kurser på kollegium til yderligere at min viden om computere, man nogensinde følt det samme? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg gætter det. det sker. det er bare en gang imellem, du har brug for en pause fra rutine. sidder ved din computer dag efter dag, hvad fanden det er for et liv er det? Det er nemt at forstå ønsket om noget nyt.
Jeg synes der sker et parti, jeg får utrolig interesseret i noget, besætte over det i et stykke tid, så mister interessen for et tilsvarende beløb i gang. da jeg kommer tilbage til det, og besætte et stykke tid længere. sker med det hele. ikke kun computere eller fora. det, når jeg indser, at jeg bor i en crappy sted som dette, og at jeg ikke har noget bedre at gøre, at jeg kommer crawling tilbage til dette. og det er hvad jeg excel på. så jeg kunne lige så godt tage det lidt. blot tage det let. det er noget, vi gør det for sjov og til alles fordel, ikke kun vores. ikke som vi bliver betalt for det, eh? ingen er forpligtiget til at blive her. vi gør det, fordi vi gerne vil. så lade det være alene for en tid er ikke enden på verden. vi håber bare, du pop i en gang imellem at sige hej, eller bryde ud i et stykke tid og vende tilbage:) gøre, som du har ikke fortrudt, have det sjovt, og føler sig bedre. Mit system: Ezekiel
|
|
| |||
| |||
| hvad en 100% klart svar, det hjalp med et par ting, tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg føler den samme tider, som jeg plejede at være i et websteds design og forum forvaltning, jeg fik virkelig ind i det også, at designe hjemmesider for venner eller bare for sjov, og kører et forum sideløbende med det. Selv når min pc Wen ned med en aggressiv virus, jeg ikke har adgang til det for lidt under 2 måneder, og siden da har jeg aldrig lavet en enkelt hjemmeside eller forum, aldrig kom tilbage i det, bare ikke interesse mig længere. Det er også tilfældet, når jeg bruger tid væk fra min PC, siger en uge eller weekend med min gf, jeg egentlig ikke gå glip af, hvad jeg gør på computeren, men når jeg kommer tilbage og starte det op igen, jeg får i swing ting også. Jeg studerer en HND i edb i skole, og min tilstedeværelse er chokerende. Hovedsageligt skyldes de kollegiet er så langt væk, og jeg kan ikke rigtig nyde de rejser, så jeg ikke har løbet, så jeg kan ikke deltage, så det er temmelig meningsløst på tidspunkter.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Miste Connection Please Help PC | deuce7931 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 5 april 2009 01:17 |
| Lige ud af interesse ... | DreamHazard | Cases & Strømforsyninger | 4 | 6. dec 2007 02:53 |
| HJÆLP im miste min mening !!!!! | bournville | General Software Chat | 7 | 20 marts 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |