![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen menettämässä kiinnostusta tietokoneiden ja Internetin nyt Minulla on yksi ongelma toisensa jälkeen, ja olen vain ei ole voimia käsitellä niitä enää. Kaikki i-kirjain apu minun tietokone kuuntelee musiikkia ja lähettämisen Tällä sivustolla niin se tuntuu jätettä pysyä mukana rutiininomaista huolto. Ja i itseasiassa paremmin tehdä minun tietokone ja sieltä poistuminen, sen on lähes kaksi viikkoa, enkä ole sen jälkeen, kun tunsi kehotan käynnistää sitä. Tällä hetkellä olen käyttäen friends kannettava tietokone lähettää sen, ja minä tiedän, kun Ive tehneet sen, mitä minun tulee tehdä tässä huonosti jätä se vielä kahden viikon tai enemmän. Ja ajatella, otin kursseja kollegiona edelleen minun tietääkseni tietokoneissa, kukaan tuntenut samoin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luulen niin. se tapahtuu. se johtuu vain siitä, että joskus tarvitset tauon rutiininomaista. istuu tietokoneen päivä pois, mitä helvettiä millaista elämä on? on helppo ymmärtää haluavansa jotakin uutta.
Pidän tapahtuu paljon saan hämmästyttävän kiinnostunut jotakin, riivata yli sen hetken, sitten menettää kiinnostusta vastaava määrä aikaa. Sitten tulen takaisin ja sitä riivata jonkin aikaa pidempään. tapahtuu kaiken. ei pelkästään tietokoneita tai foorumeilla. se, kun olen huomannut, että elän on kurja paikka kuin tämä, ja että minulla ei ole mitään parempaa tekemistä, että tulen Indeksointijärjestelmä takaisin tähän. ja se, mitä olen excel klo. Joten voisi yhtä hyvin ottaa se vähän. ota iisisti. tämä on meidän tehdä hauskaa ja kaikkien etu, ei vain meidän. ole kuin me maksetaan siitä, eh? kukaan ei ole pakko jäädä tänne. teemme sen siksi, että haluamme. niin jättää yksin jonkin aikaa ei ole maailman loppu. voimme vain toivoa, sinun pop kerran vähään aikaan sanoa hello, tai katkaisemaan joksikin aikaa ja palata takaisin:) tehdä niin kuin haluat, ei ole pahoillaan, pitää hauskaa, ja olo tuntuu paremmalta. My System: Hesekiel
|
|
| |||
| |||
| mikä on 100% selvää vastausta, se auttoi pari asiaa, kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni sama joskus, olen ollut sivuston suunnittelu ja foorumi hallinta, sain todella sitä myös suunnittelemalla sivustot kavereita tai vain huvin vuoksi, ja käynnissä foorumin rinnalla sitä. Vaikka kun PC wen alas hyökkäävän viruksen, minulla ei ollut pääsyä se on hieman alle 2 kuukautta, ja siitä lähtien olen koskaan luotu yhteinen verkkosivusto tai foorumi, ei koskaan saanut takaisin se vain ei kiinnosta minua enää. On myös totta, kun viettää aikaa pois minun pc sanoa, viikon tai viikonlopun minun GF, en varmasti kaipaamaan mitä teen, tietokoneella, mutta kun saan takaisin ja käynnistää sen uudelleen I päästä vauhtiin asioita, too. Olen tutkii HND laskennan on kollegio, ja läsnäoloni on järkyttävää. Johtuu pääasiassa siitä, että kollegio on niin kaukana, enkä todella nauttia matkalla, joten en nauti tietenkin, joten en läsnä, joten on melko turhaa ajoittain.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Menettää yhteyden Please Help PC | deuce7931 | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 5. Huhtikuu 2009 01:17 |
| Pelkästään kiinnostaa ... | DreamHazard | Kotelot & Virtalähteet | 4 | 6. joulukuu 2007 02:53 |
| OHJE im menettää mielestäni !!!!! | bournville | General Software Chat | 7 | 20th Mar 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |