![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben verliezen interesse in computers en het internet nu, Ik heb een probleem na het andere en ik hebben niet de kracht om ze aan te pakken meer. Ik gebruik mijn computer is het luisteren naar muziek en het posten op deze site dus het voelt een afvalstof te houden met de routine-onderhoud. En ik voel me eigenlijk beter voor het draaien van mijn computer en het verlaten ervan, zijn bijna twee weken en ik heb niet eens voelde de drang om te booten it up. Op dit moment ben ik vrienden met behulp van een laptop te plaatsen en ik weet eenmaal Ive gedaan wat ik moet doen hier ziek laten voor nog eens twee weken of meer. En om na te denken nam ik cursussen op school verder mijn kennis over computers, Iedereen voelde steeds hetzelfde? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk het wel. het gebeurt. het is gewoon dat je af en toe behoefte aan een onderbreking van de routine. vergadering op uw computer dag in, dag uit, wat een soort van een leven is dat? het is gemakkelijk te begrijpen is het verlangen naar iets nieuws.
Ik vind wat er gebeurt een partij wordt ik ongelooflijk geïnteresseerd in iets, obsederen over het voor een tijdje, dan verliest belang voor een gelijk bedrag van de tijd. Vervolgens kom ik terug naar het en beklemmen een tijdje langer. gebeurt met alles. niet alleen computers of forums. het is wanneer ik besef dat ik leef in een crappy plek als deze, en dat heb ik niets beters te doen dat ik kom crawlsysteem terug. en het is wat ik goed in. dus ik kan net zo goed omarmen het een beetje. just take it easy. dit is iets wat we doen voor de lol en voor ieders voordeel, niet alleen de onze. niet alsof we worden betaald voor het, eh? Niemand is verplicht om hier te blijven. doen we dat omdat we willen. dus laat het alleen al een tijdje niet het einde van de wereld. we gewoon hopen dat je pop in een keer in een tijd om hallo te zeggen, of afbreken voor een tijdje en kom terug:) doen wat je wilt, heb geen spijt, veel plezier, en zich beter voelt. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| wat een 100% duidelijk antwoord, maar geholpen met een paar dingen, bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik voel hetzelfde soms, zoals ik gebruikt te worden in website design en forum management, ik heb echt in het ook, het ontwerpen van websites voor vrienden of gewoon voor de lol, en het draaien van een forum naast het. Hoewel toen mijn pc Wen omlaag met een agressief virus, ik heb geen toegang hebben tot het voor iets minder dan 2 maanden, en sindsdien heb ik nooit een interne website of forum, nooit weer in het net niet interesseren me niet meer. Het is ook het geval wanneer ik tijd weg van mijn pc, zeg een week of een weekend met mijn gf ik niet echt missen wat ik doe op de computer, maar als ik terug ben en het opnieuw opstarten krijg ik in de schommel dingen ook. Ik studeer een HND op het gebied van computers op school, en mijn aanwezigheid is schokkend. Voornamelijk te wijten aan het feit dat de school is zo ver weg, en ik niet echt genieten van de reis, zodat ik niet genieten van de cursus, zodat ik niet wonen, dus het is vrij zinloos op keer.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Losing Connection Gelieve Hulp PC | deuce7931 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | De 5 april 2009 01:17 |
| Gewoon uit interesse ... | DreamHazard | Cases & Power Supplies | 4 | 6 dec 2007 02:53 |
| HELP im verliest mijn ogen !!!!! | Bournville | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 20 mrt 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |