mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Mister interessen.

Reply

Thread Tools
Old 16th 2008 Mar, 23:13
Donor Group

Default Mister interessen.

Jeg mister interessen for datamaskiner og Internett nå, Jeg har ett problem etter hverandre og jeg bare ikke har styrke til å håndtere dem lenger. Alt jeg bruke datamaskinen på er å lytte til musikk og innlegg på dette området slik det føles bortkastet å holde tritt med rutinemessig vedlikehold. Og jeg føler meg bedre for å skru av datamaskinen og forlate den, dens vært nesten to uker, og jeg har ikke en gang følte trang til å starte den opp. På dette tidspunkt jeg bruker en venner laptop å legge dette og jeg vet når Ive gjort det jeg trenger å gjøre her ill forlate det for ytterligere to uker eller mer. Og til tror jeg tok kurs på college til ytterligere min kunnskap om datamaskiner, noen følte det samme?
Old 16th 2008 Mar, 23:46
Donor Group

Jeg antar det. det skjer. det er bare at noen ganger trenger du en pause fra rutinen. sitter ved datamaskinen dag, dag ut, hva slags liv er det? det er lett å forstå ønsket om noe nytt.

hva jeg finne skjer mye jeg får utrolig interessert i noe, besette over det en stund, så mister interessen for et tilsvarende tidsrom. så jeg kommer tilbake til det og plage for en stund lenger. skjer med alt. ikke bare datamaskiner eller fora.

det er da jeg skjønner at jeg bor i et crappy sted som dette og at jeg ikke har noe bedre å gjøre det jeg kommer Gjennomgangssystemet tilbake til dette. og det er det jeg excel på. så jeg kan like godt ta det litt.

Ta det rolig. Dette er noe vi gjør for moro og for alles fordel, ikke bare våre. ikke som vi blir betalt for det, ikke sant? ingen er forpliktet til å bli her. vi gjør det fordi vi vil. så drar det alene en stund er ikke verdens ende. Vi bare håper at du vil stikke innom innimellom for å hilse, eller bryte av for en stund og kommer tilbake:)

gjør som du ikke har noen angrer, ha det gøy og føle seg bedre.

Min System: Esekiel

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Hovedkort:
MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett
RAM-minne:
2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 soundcard
Harddisk (er):
160 gig Western Digital SATA-stasjon
Optisk stasjon (er):
ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon
Case / PSU:
CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W
Cooling:
3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte
Nettverk / Internett:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Skjerm (er):
22 tommers Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 17th 2008 Mar, 00:10
Donor Group

hva et 100% klart svar, det hjalp med et par ting, takk.
Old 17th 2008 Mar, 04:57
Donor Group

Jeg føler det samme noen ganger, så jeg pleide å være i webdesign og forum ledelsen, fikk jeg virkelig inn i det også, utforme nettsteder for venner eller bare for gøy, og kjører et forum sammen med det. Selv da min PC Wen ned med et aggressivt virus, jeg ikke har tilgang til den for litt under 2 måneder, og siden da jeg aldri har opprettet en nettside eller forum, aldri kom tilbake i det, bare ikke renter meg lenger.

Det er også tilfelle når jeg tilbringer tid borte fra min PC, sier en uke eller helg med min GF, jeg gjør egentlig ikke savner det jeg gjør på datamaskinen, men når jeg kommer tilbake og starte den opp igjen, jeg får i swing ting, også.

Jeg studerer en HND i databransjen på universitetet, og mitt nærvær er sjokkerende. Hovedsakelig skyldes høgskolen er så langt unna, og jeg ikke virkelig nyte reise, så jeg ikke liker kurset, så jeg ikke tilstede, så det er ganske meningsløst til tider.

Min System: = /

Prosessor (er):
AMD 64x2 6000 +
Hovedkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-minne:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
2x36gb RAID0 / 200 GB / 500GB
Optisk stasjon (er):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Cooling:
Zalman CNPS9700NT
Nettverk / Internett:
dual gigabit / 20MB Kabel
Skjerm (er):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Losing Connection Please Help PC deuce7931 Nettlesere & FTP Clients 1 5 april 2009 01:17
Bare av interesse ... DreamHazard Bærevesker & Strømforsyning 4 6 desember 2007 02:53
HJELP im miste meg !!!!! Bournville General Software Chat 7 20 mars 2007 07:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.