mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Lost mobiltelefon indstillinger

Reply

Thread Tools
Old 3. januar 2009, 17:28
Medlem Gruppen

Default Lost mobiltelefon indstillinger

ingen, der har fået indstillingerne for SMS-beskeder til en LG Viewity på 3G, vil jeg fortælle Dem, hvorfor fordi når jeg har signal det plejer at sende en udgående tekst det vil bare sidde der i Udbakke
Old 3 januar 2009, 18:18
Donor-Gruppen

Jeg er sikker på, at der er en master reset sidde et sted eller en standardindstilling, har en rumage rundt i indstillingerne, hvis du skal bruge en adgangskode for at gøre det, og dets første gang du har gjort det, dets mere end sandsynligt, at de skal være enten 0000 eller 1234, hvis ikke kontrollere dine telefoner brugervejledning.
Old 3 januar 2009, 18:26
Medlem Gruppen

ive gjort en fabrik reset men det glemte teksten indstillinger etc etc
Old 3 januar 2009, 18:32
Donor-Gruppen

Beklager det er alt jeg har, går jeg ud fra du har prøvet Google?
Old 3 januar 2009, 18:38
Medlem Gruppen

Ja, og vil du tro det forbindelserne blev jeg kan finde svaret linkene er døde LOL
Old 3 januar 2009, 22:23
Donor-Gruppen

Jeg tror, er der en vej. Det hedder synes redigering, men det anses for hacking, så jeg ved ikke, hvis du ønsker at gøre det. Jeg er ikke sikker på hvordan, kan du kigge på nogle mobiltelefon fora.
Old 4 januar 2009, 04:35
Medlem Gruppen

ive fundet det gutter

http://www.filesaveas.com/sms.html
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.