![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onko kukaan saanut asetukset tekstiviestipalvelu, joka LG Viewity 3G, kerron teille, miksi sillä kun olen signaalin se tapana lähettää lähtevä teksti se vain istua siellä Lähtevät |
|
| |||
| |||
| Olen varma, että siellä on master reset istunnon noin jonnekin tai Oletusasetuksena on rumage ympäri asetuksia, jos tarvitset salasanan siihen ja sen ensimmäistä kertaa olet tehnyt, sen yli voi olla joko 0000 tai 1234, jos ei tarkista puhelimet käyttöoppaassa. |
|
| |||
| |||
| ive tehnyt tehdas reset mutta jäänyt tekstin asetuksia jne. jne. |
|
| |||
| |||
| Anteeksi, että kaikki sain, lähden olet kokeillut Google? |
|
| |||
| |||
| Kyllä ja ajattele linkit olivat i saattaa löytää vastaus linkit ovat kuolleet Lol |
|
| |||
| |||
| Luulen, että on tavalla. Sitä kutsutaan näyttävät muokkausta, mutta se katsoi, hakkerointi, joten en tiedä, jos haluat tehdä sen. En ole varma, miten voit katsoa joitakin matkapuhelin foorumeilla.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Matkapuhelin SMS Lähtevät - Lähetetyt viestit tai ei? | robina80 | Off Topic Discussion | 3 | 9. Maaliskuu 2009 12:27 |
| Matkapuhelimen, jossa on internet - | Tinkerbell | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 23. Jul 2008 23:37 |
| Matkapuhelin ongelma, vaan siihen osallistuu tietokone | ken979 | Rautatavaran Chat | 10 | 11th Feb 2008 17:57 |
| Matkapuhelin Tarvikkeet | robina80 | Off Topic Discussion | 2 | 1. joulukuu 2007 08:36 |
| Voinko Lähetä Vid 2 Mobile Phone | jonker | General Software Chat | 2 | 3. Sep 2007 10:35 |
| Thread Tools | |
| |