![]() |
|
| |||
| |||
| Heeft iemand je instellingen voor tekstberichten voor een LG Viewity over 3G, ik zeg u waarom want toen heb ik het signaal wont stuur een uitgaande tekst zal alleen zitten er in het postvak |
|
| |||
| |||
| Ik ben er zeker van dat er een master reset vergadering ergens rond of een standaardinstelling, hebben een rumage rond in instellingen, als je een paswoord nodig om het te doen en haar de eerste keer dat je hebt gedaan, zijn meer dan waarschijnlijk worden ofwel 0000 of 1234, zo niet controleren of uw telefoons gebruikershandleiding. |
|
| |||
| |||
| ive gedaan een fabriek resetten maar het miste de tekst instellingen etc etc |
|
| |||
| |||
| Sorry dat is alles wat ik heb, ik neem aan dat je hebt geprobeerd Google? |
|
| |||
| |||
| ja en zou u van mening dat het de banden waren Ik kan het antwoord van de links zijn dood LoL |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat er een weg. Het heet SCHIJNEN bewerken, maar het is beschouwd hacken, dus ik weet niet of u wilt doen. Ik weet niet zeker hoe je zou willen kijken op een mobiele telefoon forums.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mobiele telefoon sms Outbox - Verzonden Berichten or Not? | robina80 | Off Topic Discussie | 3 | De 9 maart 2009 12:27 |
| Mobiele telefoon met internettoegang | Tinkerbell | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 23 jul 2008 23:37 |
| Gsm-probleem, maar houdt de computer | ken979 | Algemeen Hardware Chat | 10 | 11 feb 2008 17:57 |
| Mobiele telefoon Accesories | robina80 | Off Topic Discussie | 2 | 1 Dec 2007 08:36 |
| Kan ik Stuur Vid 2 Mobile Phone | Jonker | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 3e sep 2007 10:35 |
| Thread Tools | |
| |