mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Mistet mobiltelefon innstillinger

Reply

Thread Tools
Old 3 januar 2009, 17:28
Medlem Group

Default Mistet mobiltelefon innstillinger

har alle som har innstillinger for tekstmeldinger på en LG Viewity på 3G, jeg fortelle deg hvorfor, fordi når jeg har signal den wont sende en utgående teksten vil den bare sitte der i utboksen
Old 3dje Jan 2009, 18:18
Donor Group

Jeg er sikker på at det er en master reset sitte rundt et sted eller en standardinnstillingen, har rumage rundt i innstillingene, hvis du trenger et passord for å gjøre det, og første gang du har gjort det, det mer enn sannsynlig være enten 0000 eller 1234, hvis ikke sjekke telefoner brukerhåndboken.
Old 3dje Jan 2009, 18:26
Medlem Group

Ive gjort en fabrikk reset men tapte den tekst innstillinger osv. osv.
Old 3dje Jan 2009, 18:32
Donor Group

Beklager det er alt jeg har, jeg antar du har prøvd Google?
Old 3dje Jan 2009, 18:38
Medlem Group

Ja, og skulle du tro det koblingene ble jeg kan finne svaret linkene er døde LOL
Old 3dje Jan 2009, 22:23
Donor Group

Jeg tror det er en måte. Det kalles Seem redigering, men det er ansett hacke, så jeg vet ikke om du vil gjøre det. Jeg er ikke sikker på hvordan vil du kanskje se på noen mobiltelefon fora.
Old 4de Jan 2009, 04:35
Medlem Group

Ive funnet det folkens

http://www.filesaveas.com/sms.html
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.