mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Lost mobiltelefon inställningar

Reply

Thread Tools
Old 3 januari 2009, 17:28
Ledamot Gruppen

Default Lost mobiltelefon inställningar

Har någon fått inställningarna för textmeddelanden till en LG Viewity på 3G, jag berätta varför, för när jag har signal det brukar skicka ett utgående text kommer det att bara sitta där i utkorgen
Old 3 Januari, 2009, 18:18
Givargruppen

Jag är säker på att det är en master reset sitter runt någonstans eller en standardinställning, har en rumage runt i inställningarna, om du behöver ett lösenord för att göra det och det första gången du har gjort det, det mer än sannolikt att antingen 0000 eller 1234, om inte kontrollera dina telefoner användarhandboken.
Old 3 Januari, 2009, 18:26
Ledamot Gruppen

ive gjort en fabriks reset men missat texten inställningar etc etc
Old 3 Januari, 2009, 18:32
Givargruppen

Sorry det är allt jag har, jag antar du har provat Google?
Old 3 Januari, 2009, 18:38
Ledamot Gruppen

ja och du tror att det sambandet var jag kan finna svaret länkarna är döda LOL
Old 3 Januari, 2009, 22:23
Givargruppen

Jag tror det finns ett sätt. Det kallas TYCKAS redigering, men det anses hackning, så jag vet inte om du vill göra det. Jag är inte säker på hur du kanske vill titta på några mobiltelefon forum.
Old 4 januari 2009, 04:35
Ledamot Gruppen

ive fann det killar

http://www.filesaveas.com/sms.html
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Mobil SMS Utkorg - meddelanden eller inte? robina80 Off Topic Discussion 3 9 mars 2009 12:27
Mobiltelefon med internet Tingeling Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 3 23 juli 2008 23:37
Mobiltelefon problem utan innebär dator ken979 General Hardware Chat 10 11 februari 2008 17:57
Mobiltelefon tillbehör robina80 Off Topic Discussion 2 1 december 2007 08:36
Kan jag skicka Vid 2 Mobiltelefon Jonker General Software Chat 2 3:e sep 2007 10:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.