![]() |
|
| |||
| |||
| Har någon fått inställningarna för textmeddelanden till en LG Viewity på 3G, jag berätta varför, för när jag har signal det brukar skicka ett utgående text kommer det att bara sitta där i utkorgen |
|
| |||
| |||
| Jag är säker på att det är en master reset sitter runt någonstans eller en standardinställning, har en rumage runt i inställningarna, om du behöver ett lösenord för att göra det och det första gången du har gjort det, det mer än sannolikt att antingen 0000 eller 1234, om inte kontrollera dina telefoner användarhandboken. |
|
| |||
| |||
| ive gjort en fabriks reset men missat texten inställningar etc etc |
|
| |||
| |||
| Sorry det är allt jag har, jag antar du har provat Google? |
|
| |||
| |||
| ja och du tror att det sambandet var jag kan finna svaret länkarna är döda LOL |
|
| |||
| |||
| Jag tror det finns ett sätt. Det kallas TYCKAS redigering, men det anses hackning, så jag vet inte om du vill göra det. Jag är inte säker på hur du kanske vill titta på några mobiltelefon forum.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Mobil SMS Utkorg - meddelanden eller inte? | robina80 | Off Topic Discussion | 3 | 9 mars 2009 12:27 |
| Mobiltelefon med internet | Tingeling | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 23 juli 2008 23:37 |
| Mobiltelefon problem utan innebär dator | ken979 | General Hardware Chat | 10 | 11 februari 2008 17:57 |
| Mobiltelefon tillbehör | robina80 | Off Topic Discussion | 2 | 1 december 2007 08:36 |
| Kan jag skicka Vid 2 Mobiltelefon | Jonker | General Software Chat | 2 | 3:e sep 2007 10:35 |
| Thread Tools | |
| |