![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
| View Poll Results: Mitä OSes sinä suorittaa tietokoneessa? | |||
| Windows | | 9 | 100,00% |
| Linux | | 2 | 22,22% |
| Mac OSX | | 0 | 0% |
| Muu | | 0 | 0% |
| Multiple Choice Poll. Äänestäjien määrä: 9. Et voi äänestää tässä kyselyssä | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tämä on parempi vaihtoehto. Joka (useita) käyttöjärjestelmien aiotte ajaa tietokonetta?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Windows deffinetly, kun tottuu hidasta toimintaa ja jatkuvaa kaatuu Windows on Joyfull experence |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL, Windows.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ikkunat. kaatuu? koskaan tapahdu minulle.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oikealla hetkellä Windows mutta ive ajelu Linux ennen kuin olen koskaan saanut ympärilleen kaksi käynnistystä niitä
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko Linux Distro Se opettaa sinulle Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23. Huhtikuu 2009 13:26 |
| Paras Linux? | canadarulz | Linux & Alternative OS | 7 | 20. toukokuuta 2008 11:17 |
| Automaattinen Windoze hajanaisuus kiusankappale! | Mike0001 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 6. toukokuuta 2008 13:25 |
| Yritetään mennä linux | dekantterilasi | Linux & Alternative OS | 1 | 2. helmikuu 2008 03:31 |
| Help for linux | Aners92 | Linux & Alternative OS | 3 | 30 Jan 2008 03:29 |
| Thread Tools | |
| |