![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Häpeämätöntä linkki blogiin, jos haluat lisätietoja. SmashingApps ja FileDropper ovat yhteistyö jopa tehdä oman osuutensa myös ympäristölle. Keskivertokuluttaja kuluttaa yli 700 kiloa paperia vuodessa, suurin verrattuna muualla maailmassa. Satoja tuhansia puita on hakattu päivässä tukea kulutuksen paperi, joka voidaan helposti välttää. Klikkaa tästä alkuperäinen artikkeli: Make A Promise To Go Green Ja Hanki 250 GB Free File Hosting Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Häpeämätöntä .....
| |||
| |||
| En ole puu hugger tai mitään, mutta teen parhaani säilyttämiseksi. Pääasiassa siksi, että olen halpa lol. Kuten Hehkulamput sammua I korvata heille, että uusi tyyppi, että palovammoja conciderably vähemmän energiaa, (ei voi ajatella, mitä nimi). Käytän verkkopankit ja saada monet minun laskujen online sijaan paperikopiot. Tallennan tölkit. En ole pesty minun kuorma vuosina lol säästää vettä, ja vain suihku kun sataa. Pois tietenkin tehdä naapurin valituksia, nyt tehdä shoering että takapiha .............. Vakavasti, vaikka se meillä kaikilla käyttää vähemmän paperia, vähemmän kaasua, vähemmän vettä, ja kierrättämään kaikki voimme. Jos et halua tehdä sitä muille ihmisille ja tuleville sukupolville, tee se lompakkonsa. EDIT: Ai, BTW mitä häpeämätöntä itse edistäminen blogin lol ......... |
|
| |||
| |||
| eikö ole sivustoja jo joka tarjoaa rajoittamattoman tiedosto hosting |
|
| |||
| |||
| Ole rajaton ............ |