mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Make A Promise To Go Green en Get 250 GB Free File Hosting

Reply

Thread Tools
Old 23 januari 2009, 14:58
Moderator Groep

Default Make A Promise To Go Green en Get 250 GB Free File Hosting

Shameless link naar mijn blog voor meer details.

SmashingApps en FileDropper zijn samen te doen van hun kant voor het milieu. Gemiddelde Amerikaan verbruikt meer dan 700 kilo papier per jaar, hoogste in vergelijking met elders in de wereld. Honderdduizenden bomen worden gekapt per dag ter ondersteuning van het verbruik van papier die gemakkelijk kunnen worden vermeden.

Klik hier voor het oorspronkelijke artikel: Make A Promise To Go Green en Get 250 GB Free File Hosting

Citaat:
Alles wat je moet doen om je gratis 250 GB file hosting accounts is een belofte over gaat groen. Bij het doen van uw pand kunt u een bericht met een link naar deze post. U kunt een pand in een van de volgende manieren ...
Post het op Twitter, post het op je blog, of per post een video op YouTube, of maak een foto en post het op Flickr. U kunt uw belofte toch u graag zo lang als we kunnen verifiëren.
Nadat u de belofte na de link naar uw belofte in de reacties hieronder en aanmelden voor uw gratis file hosting account met behulp van dit formulier moet u "smashingapps" in de speciale code veld. De uiterste datum voor het maken van uw gratis account zal vrijdag 30 januari 2009.

Old 23 jan 2009, 15:09
Administrator Group

Shameless .....

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 januari 2009, 16:14
Donor Groep

Ik ben geen boom Hugger of iets, maar ik doe mijn best om het behoud. Voornamelijk omdat ik CHEAP lol. Zoals mijn gloeilampen branden dat ik vervang ze met dat nieuwe type dat brandwonden conciderably minder energie, (kan niet denken aan de naam). Ik gebruik maken van online bankieren en krijgen veel van mijn facturen online in plaats van papieren exemplaren. Sla ik mijn blik. Ik heb niet gewassen mijn truck in de jaren lol om water te besparen, en enkel een douche als het regent. Natuurlijk doen om buurman klachten, ik nu doen shoering in de achtertuin ..............

Echt wel, maar wint er ons allemaal te gebruiken minder papier, minder gas, minder water, en te recycleren wat we kunnen. Als u niet wilt doen voor uw medemens, en toekomstige generaties, dan wel voor uw portemonnee.

EDIT: Oh, BTW wat schaamteloze zelf promotie van een blog lol .........
Old 23 januari 2009, 16:20
Lid Fractie

is er niet al die sites bieden onbeperkt file hosting
Old 23 januari 2009, 16:37
Moderator Groep

Niet onbeperkt ............

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Beste gratis website voor het hosten van een website? mxmad32 Web Design, Hosting & SEO 9 10 Jan 2008 11:58
IS ER EEN GRATIS. M4a naar MPS bestand omzetter daar? Kona1984hawaii Multimedia & Codecs 3 De 1 januari 2008 17:48
Schrappen van een bestand te maken Spac maar eenmaal geschrapt didnt maken elke ruimte enright666 Algemene programmatuurnoot Chat 2 22 dec 2007 04:26
Gratis Hosting VS Betaald Hosting! Travis2k7 Web Design, Hosting & SEO 1 30 aug 2007 19:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.