![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Shameless link naar mijn blog voor meer details. SmashingApps en FileDropper zijn samen te doen van hun kant voor het milieu. Gemiddelde Amerikaan verbruikt meer dan 700 kilo papier per jaar, hoogste in vergelijking met elders in de wereld. Honderdduizenden bomen worden gekapt per dag ter ondersteuning van het verbruik van papier die gemakkelijk kunnen worden vermeden. Klik hier voor het oorspronkelijke artikel: Make A Promise To Go Green en Get 250 GB Free File Hosting Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Shameless .....
| |||
| |||
| Ik ben geen boom Hugger of iets, maar ik doe mijn best om het behoud. Voornamelijk omdat ik CHEAP lol. Zoals mijn gloeilampen branden dat ik vervang ze met dat nieuwe type dat brandwonden conciderably minder energie, (kan niet denken aan de naam). Ik gebruik maken van online bankieren en krijgen veel van mijn facturen online in plaats van papieren exemplaren. Sla ik mijn blik. Ik heb niet gewassen mijn truck in de jaren lol om water te besparen, en enkel een douche als het regent. Natuurlijk doen om buurman klachten, ik nu doen shoering in de achtertuin .............. Echt wel, maar wint er ons allemaal te gebruiken minder papier, minder gas, minder water, en te recycleren wat we kunnen. Als u niet wilt doen voor uw medemens, en toekomstige generaties, dan wel voor uw portemonnee. EDIT: Oh, BTW wat schaamteloze zelf promotie van een blog lol ......... |
|
| |||
| |||
| is er niet al die sites bieden onbeperkt file hosting |
|
| |||
| |||
| Niet onbeperkt ............ |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Beste gratis website voor het hosten van een website? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 Jan 2008 11:58 |
| IS ER EEN GRATIS. M4a naar MPS bestand omzetter daar? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 3 | De 1 januari 2008 17:48 |
| Schrappen van een bestand te maken Spac maar eenmaal geschrapt didnt maken elke ruimte | enright666 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22 dec 2007 04:26 |
| Gratis Hosting VS Betaald Hosting! | Travis2k7 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30 aug 2007 19:05 |
| Thread Tools | |
| |