mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Lag et løfte til Go Green og Get 250 GB Free File Hosting

Reply

Thread Tools
Old 23. Jan 2009, 14:58
Moderator Group

Default Lag et løfte til Go Green og Get 250 GB Free File Hosting

Skamløs lenke til min blogg for mer informasjon.

SmashingApps og FileDropper er teaming up å gjøre sin del for miljøet. Gjennomsnittlig norsk forbruker mer enn 700 pounds papir pr år, høyest i forhold til andre steder i verden. Hundretusenvis av trær kuttes ned per dag for å støtte bruken av papir som lett kan unngås.

Klikk her for den opprinnelige artikkelen: Lag et løfte til Go Green og Get 250 GB Free File Hosting

Sitat:
Alt du trenger å gjøre for å få gratis 250 GB filen hosting er å foreta et løfte om å gå grønt. Når du gjør ditt løfte vennligst legg inn en lenke til dette innlegget. Du kan foreta et løfte på noen av følgende måter ...
Legge det ut på Twitter, legge den ut på bloggen, eller legg inn en video av det på YouTube, eller lage et bilde, og legge det ut på Flickr. Du kan lage din love anyway du vil så lenge vi kan bekrefte det.
Når du har utført løfte post med koblingen til løftet i kommentarfeltet nedenfor, og Registrer deg for gratis filen hosting konto ved hjelp av dette skjemaet må du velge "smashingapps" i spesiell kode feltet. Den siste dato for å opprette en gratis konto vil bli fredag den 30 januar 2009.

Old 23 januar 2009, 15:09
Administrator Group

Skamløs .....

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23. Jan 2009, 16:14
Donor Group

Jeg er ikke en tree hugger eller noe, men jeg gjøre mitt beste for å spare. Hovedsakelig fordi jeg CHEAP lol. Som min lightbulbs brenne ut jeg erstatte dem med den nye typen som brenner conciderably mindre energi, (kan ikke tenke på navnet). Jeg bruker elektroniske banktjenester og få mange av mine regninger på nettet i stedet for papir kopier. Jeg lagre bokser. Jeg har ikke vasket bilen min i år lol å spare vann, og bare dusj når det regner. Av selvsagt gjøre for å nabo klager jeg nå gjøre shoering i bakgård ..............

Seriøst skjønt, det behooves oss alle til å bruke mindre papir, mindre gass, mindre vann, og for å resirkulere alt vi kan. Hvis du ikke ønsker å gjøre det for andre menneske, og fremtidige generasjoner, og deretter gjøre det for din lommebok.

EDIT: Oh, BTW hva skamløs selv fremme en blogg lol .........
Old 23. Jan 2009, 16:20
Medlem Group

er det ikke nettsteder allerede som tilbyr ubegrenset filen hosting
Old 23. Jan 2009, 16:37
Moderator Group

Ikke ubegrenset ............

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Best gratis nettsted for hosting et nettsted? mxmad32 Web Design, hosting & SEO 9 10 januar 2008 11:58
Er det en GRATIS. M4a til MPS-filen omformer ute? Kona1984hawaii Multimedia & Kodeker 3 1 januar 2008 17:48
Slettet en fil for å gjøre spac men når slettet didnt gjøre noen plass enright666 General Software Chat 2 22 desember 2007 04:26
Gratis Hosting VS Paid Hosting! Travis2k7 Web Design, hosting & SEO 1 30 august 2007 19:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.