![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Skamløs lenke til min blogg for mer informasjon. SmashingApps og FileDropper er teaming up å gjøre sin del for miljøet. Gjennomsnittlig norsk forbruker mer enn 700 pounds papir pr år, høyest i forhold til andre steder i verden. Hundretusenvis av trær kuttes ned per dag for å støtte bruken av papir som lett kan unngås. Klikk her for den opprinnelige artikkelen: Lag et løfte til Go Green og Get 250 GB Free File Hosting Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skamløs .....
| |||
| |||
| Jeg er ikke en tree hugger eller noe, men jeg gjøre mitt beste for å spare. Hovedsakelig fordi jeg CHEAP lol. Som min lightbulbs brenne ut jeg erstatte dem med den nye typen som brenner conciderably mindre energi, (kan ikke tenke på navnet). Jeg bruker elektroniske banktjenester og få mange av mine regninger på nettet i stedet for papir kopier. Jeg lagre bokser. Jeg har ikke vasket bilen min i år lol å spare vann, og bare dusj når det regner. Av selvsagt gjøre for å nabo klager jeg nå gjøre shoering i bakgård .............. Seriøst skjønt, det behooves oss alle til å bruke mindre papir, mindre gass, mindre vann, og for å resirkulere alt vi kan. Hvis du ikke ønsker å gjøre det for andre menneske, og fremtidige generasjoner, og deretter gjøre det for din lommebok. EDIT: Oh, BTW hva skamløs selv fremme en blogg lol ......... |
|
| |||
| |||
| er det ikke nettsteder allerede som tilbyr ubegrenset filen hosting |
|
| |||
| |||
| Ikke ubegrenset ............ |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Best gratis nettsted for hosting et nettsted? | mxmad32 | Web Design, hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Er det en GRATIS. M4a til MPS-filen omformer ute? | Kona1984hawaii | Multimedia & Kodeker | 3 | 1 januar 2008 17:48 |
| Slettet en fil for å gjøre spac men når slettet didnt gjøre noen plass | enright666 | General Software Chat | 2 | 22 desember 2007 04:26 |
| Gratis Hosting VS Paid Hosting! | Travis2k7 | Web Design, hosting & SEO | 1 | 30 august 2007 19:05 |
| Thread Tools | |
| |