mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Make A Promise To Go Green Och Få 250 GB Free File Hosting

Reply

Thread Tools
Old 23 januari 2009, 14:58
Moderator-gruppen

Skamlösa länk till min blogg för mer information.

SmashingApps och FileDropper är en sammanslagning av att göra sin del för miljön. Genomsnittliga amerikanska förbrukar mer än 700 pounds av papper per år, högsta jämfört med någon annanstans i världen. Hundratusentals träd skärs ner per dag för att stödja konsumtionen av papper som lätt kan undvikas.

Klicka här för den ursprungliga artikeln: Make A Promise To Go Green Och Få 250 GB Free File Hosting

Citat:
Allt du behöver göra för att få din beställning 250 GB fil hosting konton är att göra en utfästelse om att gå grönt. När du gör ditt löfte posta en länk till det här inlägget. Du kan göra ett löfte i något av följande sätt ...
Kontakta oss om Twitter, efter den på din blogg eller efter en video om det på YouTube, eller skapa en bild och skicka den på Flickr. Du kan göra ditt löfte ändå du vill så länge vi kan kontrollera det.
När du har gjort utfästelsen skicka länken till ditt löfte i kommentarerna nedan och registrera dig för ett gratis fil hosting-konto med denna form Du måste ange "smashingapps" i specialkod område. Sista datum för att skapa dina gratis konto kommer att vara fredagen den 30 januari 2009.

Old 23 januari 2009, 15:09
Administrator Group

Skamlös .....

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 januari 2009, 16:14
Givargruppen

Jag är inte ett träd hugger eller något, men jag göra mitt bästa för att bevara. Främst eftersom jag CHEAP lol. Som min glödlampor slockna jag ersätta dem med den nya typen som brinner conciderably mindre energi, (kan inte tänka på namnet). Jag använder online bank och få många av mina räkningar online i stället för papperskopior. Jag spara mina burkar. Jag har inte tvättat min bil i år lol att spara vatten, och endast duscha när det regnar. Av naturligtvis till granne klagomål jag nu göra shoering i bakgård ..............

Allvarligt Men det behooves oss alla att använda mindre papper, mindre gas, mindre vatten, och att återvinna allt vi kan. Om du inte vill göra det för dina medmänniskor och kommande generationer, så gör det för din plånbok.

EDIT: Åh, BTW vad skamlösa self främja en blogg lol .........
Old 23 januari 2009, 16:20
Ledamot Gruppen

Det finns inte platser redan som erbjuder obegränsad fil mottagningsavtal
Old 23 januari 2009, 16:37
Moderator-gruppen

Inte obegränsat ............

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.