![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Skamlösa länk till min blogg för mer information. SmashingApps och FileDropper är en sammanslagning av att göra sin del för miljön. Genomsnittliga amerikanska förbrukar mer än 700 pounds av papper per år, högsta jämfört med någon annanstans i världen. Hundratusentals träd skärs ner per dag för att stödja konsumtionen av papper som lätt kan undvikas. Klicka här för den ursprungliga artikeln: Make A Promise To Go Green Och Få 250 GB Free File Hosting Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skamlös .....
| |||
| |||
| Jag är inte ett träd hugger eller något, men jag göra mitt bästa för att bevara. Främst eftersom jag CHEAP lol. Som min glödlampor slockna jag ersätta dem med den nya typen som brinner conciderably mindre energi, (kan inte tänka på namnet). Jag använder online bank och få många av mina räkningar online i stället för papperskopior. Jag spara mina burkar. Jag har inte tvättat min bil i år lol att spara vatten, och endast duscha när det regnar. Av naturligtvis till granne klagomål jag nu göra shoering i bakgård .............. Allvarligt Men det behooves oss alla att använda mindre papper, mindre gas, mindre vatten, och att återvinna allt vi kan. Om du inte vill göra det för dina medmänniskor och kommande generationer, så gör det för din plånbok. EDIT: Åh, BTW vad skamlösa self främja en blogg lol ......... |
|
| |||
| |||
| Det finns inte platser redan som erbjuder obegränsad fil mottagningsavtal |
|
| |||
| |||
| Inte obegränsat ............ |