![]() |
|
| |||
| |||
| Visste du se klipp av den fyren som prøvde å hoppe på Popemobile? Jeg tror myndighetene sagt at han kan ha blitt mentalt forstyrret. Jeg antar det er gode nyheter. |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde ikke sett dette. Hva han skal gjøre hvis han fikk i den? Var han ut for å drepe paven eller noe? Jeg vil si han var mentalt syk til å forsøke noe slikt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Akkurat nå er jeg sikker på at foreldrene tenker akkurat det samme ....
|
| |||
| |||
| Det var en god en. Ville ta mye forklare å få paven til å bli enige om. Jeg likevel aldri sett noe om dette på nyhetene selv. |
|
| |||
| |||
| Jeg leter etter sin neste dato for å besøke Kina. : p |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen problemer med dette forumet? | thingie2 | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 4 mai 2008 03:30 |
| Bunneh på mitt bord. | Eltocliousus | Av Emne Diskusjon | 7 | 29 april 2008 20:10 |
| Ny mor bord | marsay001 | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 18 januar 2008 10:37 |
| RAM for mitt bord | KillerXL5 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 19 nov 2007 12:06 |
| To styret Suggestions | Computer Spec | Community News & Chat | 6 | 7 august 2007 14:28 |
| Thread Tools | |
| |