![]() |
|
| |||
| |||
| Såg du klippet om killen som försökte hoppa på den Popemobile? Jag tror myndigheterna sagt att han kan ha varit psykiskt störd. Jag antar att det är goda nyheter. |
|
| |||
| |||
| Jag hade inte sett detta. Vad skulle han göra om han fick i den? Var han ute för att döda påven eller nåt? Jag skulle säga att han var psykiskt sjuk att försöka något sådant. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just nu är jag säker på att hans föräldrar tänker exakt samma sak ....
|
| |||
| |||
| Det var en bra en. Skulle ta mycket att förklara för att få påven att enas om. Jag ännu aldrig sett något om detta på nyheterna dock. |
|
| |||
| |||
| Jag letar efter sitt nästa dag besöka Kina. : p |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Eventuella problem med denna styrelse? | thingie2 | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 4 maj 2008 03:30 |
| Bunneh på min styrelse. | Eltocliousus | Off Topic Discussion | 7 | 29 april 2008 20:10 |
| Nya moderkortet | marsay001 | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 18 januari 2008 10:37 |
| RAM-minne för min styrelse | KillerXL5 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 19 november 2007 12:06 |
| Två styrelsens förslag | Computer Spec | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 7 august 2007 14:28 |
| Thread Tools | |
| |