![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ønsker at finde ud af, hvem der ellers gør Martial Arts. I dit første indlæg her bare skrive lidt om dig selv, så kan vi snakke om alsorts:) Style: Taekwon-Do (Chang Hon stil) Hvilken ikke-MA's dens ikke den stil, du ser i de olympiske lege. Vi kæmper med hænder og fødder, nogle kalder det ITF stil, men thats bare den første organisation. År på at lære: 4 Bælte / Grade: Red Stripe eller 3. Kup. Konkurrencer: Hemel Inter klub comp 3. i sparring 2006 GTI British 2:e i mønstre 2006 GTI Southern 2:a i mønstre 2007 Jeg har ikke rigtig gjort mange konkurrencer, som jeg fik en brækket næse i den britiske i 2006 og derefter de aflyste 2007 briterne på grund af oversvømmelser. Jeg tog med GTI (Global Taekwon-Do International), og min klub er det nordlige London TKD www.NLTKD.com CG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive altid tænkt på at optage en lignende uddannelse eller boksning Problemet er her omkring alle gør det af hensyn til at vide, hvordan man kan bryde nogle fyre næsen på en aften i byen, så det er ikke rigtig den atmosfære jeg ønsker at uddanne sig i id kærlighed til og vil tage det op i fremtiden selv, skal bare have den rette type af medlemmer
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Jamen jeg vil sige gå sammen til en klub, og bare se, hvad det vil. Deres større sandsynlighed for at finde folk, der blot ønsker at bryde læserens næse i boksning. Kig på de gule sider og se, hvilken stil du har i nærheden af dig og pop langs og få et kig. Ting som Aikido vil du ikke finde nogen macho-mænd der! CG
__________________ "Dream, som om du lever evigt, Live, som hvis du skal dø i dag" |
|
| |||
| |||
| sandt theres ikke meget reklame omkring her for sådanne klubber, så gule sider er en god idé, du får mig abit motiveret nu hehe Jeg gør en masse vægttræning og fitness, så måske jeg kan sætte det til en vis brug, cheers kammerat!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg plejede at gøre karat, men var nødt til at holde op med at gøre det medføre Jeg kunne `t gå til konkurrencer, de skulle langt væk, og det didn` t have en bil i time.I tænkt på at tage kung fu op lol but i don `t tror jeg har den ight tal for that.rofl.
__________________ <Alle billeder må ikke være større end 350x75px. > |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min far er en kampsport instruktør for bugeisha, freestyle karate
| |||
| |||
| Oh cool. Gør du det for Cewy?
__________________ "Dream, som om du lever evigt, Live, som hvis du skal dø i dag" |
|
| |||
| |||
| Citat:
God hehe ![]() Jeg vægttræning også. Jeg tror du skal give det siden. Hvad har du at miste. Men sørg for din omhyggelig med dit valg er der en masse lort klubber rundt. Så kig på de højere bælter / grader og se, hvor gode de er. Masser af mennesker, der ikke er sort bælte materiale får selen, fordi de 'lægge indsats i' CG
|
| |||
| |||
| jeg gjorde, da jeg var 10 jeg fik til et bælte, inden sort, men jeg var for ung til at få det ordentligt |
|
| |||
| |||
| Hvad fik dig til at stoppe? Overvejer du at tage det op igen? Har din fars klub har en hjemmeside? CG