![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluan tietää, kuka muu ei Martial Arts. Kun ensimmäinen viesti tänne kirjoittaa vähän itsestäsi niin voimme keskustella alsorts:) Style: Taekwon-Do (Chang Hon tyyli) jonka ei-MA: n sen ei tyyli näet olympialaisissa. Me taistelemme kädet ja jalat jotkut kutsuvat sitä ITF tyyliä mutta thats vain ensimmäinen organisaatio. Vuodet Learning: 4 Vyö / luokka: Red Stripe tai 3rd Kup. Kilpailut: Hemel Inter Club comp 3rd otteluharjoituksessa 2006 GTI British 2nd rakenteessa 2006 GTI Etelä 2nd rakenteessa 2007 En ole tehnyt todella paljon kilpailuja sain rikki nenä Yhdistyneen kuningaskunnan vuonna 2006 ja sen jälkeen ne peruutetaan 2007 Britannian johtuvat tulvat. I junan GTI (Global Taekwon-Do International) ja My Club on Pohjois-Lontoossa TKD www.NLTKD.com CG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive aina ajatellut ryhtyä vastaava koulutus tai nyrkkeily Ongelmana on täällä jokainen tekee sen vuoksi tietää, kuinka murtaa joitakin kaverit nenäänsä illan, joten se ei oikeastaan Atmos Haluan kouluttaa id rakastaa ja ottaa sen esille tulevaisuudessa kuitenkin on vain oikeanlaista jäsentä
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| No en halua sanoa samaa, jotta klubin ja juuri mitä sen kaltaisia. Sinun todennäköisesti löytää ihmisiä, jotka vain haluavat murtaa jonkun nenä nyrkkeily. Katso keltaisilta sivuilta ja katso, mitä tyylit olet lähellä sinua ja pop pitkin katsomaan. Asioita, kuten Aikido et löydä mitään macho-miehet siellä! CG
__________________ "Dream kuin sinun elää ikuisesti, Live kuin jos sinun kuolla tänään" |
|
| |||
| |||
| TOSI Theres ei paljon mainosta täällä näitä seuroja niin keltaiset sivut on hyvä, voit saada minut abit motivoitunut nyt hehe En paljon painoa koulutus ja kunto joten ehkäpä voin laittaa sen joitakin käyttää, kippis kaveri!
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Käytin tehdä Karat, mutta joutui luopumaan se aiheuttaa en voinut "mennä ja kilpailujen he olivat kaukana ja se didn` t ovat auton time.I ajatellut ottaa kung fu-up lol but I don `t mielestäni tullut ight luku that.rofl.
__________________ <Kaikki kuvat, ei saa olla suurempi kuin 350x75px. > |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Isäni on taistelulajien ohjaajana bugeisha, freestyle karate
| |||
| |||
| Oh cool. Teet sen liian Cewy?
__________________ "Dream kuin sinun elää ikuisesti, Live kuin jos sinun kuolla tänään" |
|
| |||
| |||
| Quote:
Hyvä hehe ![]() En voimaharjoittelun kanssa. Minusta teidän pitäisi antaa sille sitten. Mitä sinulla on menetettävää. Mutta varmista, että huolellisesti valitsemastasi on paljon paskaa seurojen ympärillä. Joten katso korkeampi turvavyöt / arvosanoja ja nähdä, kuinka hyviä he ovat. Paljon ihmisiä, jotka eivät ole musta vyö materiaalia saavat vyö, koska he "panostettava in" CG
|
| |||
| |||
| minä kun olin 10 sain vyön ennen kuin mustaa, mutta olin nuori saada kunnolla |
|
| |||
| |||
| Mikä sai sinut lopettamaan? Ajatellut ottaa sen uudestaan? Onko Dads klubilla sivuston? CG