![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vill veta vem annars gör Martial Arts. I ditt första inlägg här bara skriva lite om dig själv så kan vi prata om alsorts:) Style: Taekwon-Do (Chang Hon stil) Vilken icke-MA's dess inte vilken stil du ser i OS. Vi slåss med händer och fötter somliga kallar det ITF stil men thats just den första organisationen. Åren Learning: 4 Bälte / Grade: Red Stripe och 3: e Kup. Tävlingar: Hemel Inter club comp 3: ai sparring 2006 GTI brittiska 2:e mönster 2006 GTI Södra 2:a mönster 2007 Jag har inte gjort många tävlingar som jag fick en bruten näsa i den brittiska under 2006 och då de upphävde 2007 brittiska grund av översvämningar. Jag tränar med GTI (Global Taekwon-Do International) och min klubb är norra London TKD www.NLTKD.com CG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive alltid funderat på att starta en liknande utbildning eller boxning Problemet är häromkring alla gör det för den skull veta hur man bryta några killar näsan på en utekväll, så det inte riktigt den atmosfär jag vill träna i id kärlek till och kommer att ta upp i framtiden dock bara behöver rätt typ av medlemmar
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Tja jag skulle säga gå med i en klubb och bara se vad dess like. Ditt större sannolikhet att hitta folk som bara vill bryta någons näsa i boxning. Titta i gula sidorna och se vilken stil du har nära dig och pop tillsammans och ta en titt. Saker som Aikido du inte hittar någon macho män där! CG
__________________ "Dream som om du kommer att leva för evigt, leva som om du kommer att dö i dag" |
|
| |||
| |||
| sant Theres inte mycket reklam här omkring dessa föreningars så gula sidorna är en bra idé, du får mig abit motiverad nu hehe Jag gör en hel del styrketräning och fitness så kanske jag kan lägga det till någon nytta, cheers buddy!
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Jag brukade göra karat men var tvungen att sluta göra det för jag kunde "gå inte till de tävlingar de var för långt borta och det gick inte ha en bil på time.I tänkte ta Kung Fu upp lol men i don` t tror jag har den ight siffra för that.rofl.
__________________ <Alla bilder får inte vara större än 350x75px. > |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min pappa är en kampsport instruktör för bugeisha, freestyle karate
| |||
| |||
| Oh cool. Gör ni det också Cewy?
__________________ "Dream som om du kommer att leva för evigt, leva som om du kommer att dö i dag" |
|
| |||
| |||
| Citat:
Good hehe ![]() Jag styrketräning också. Jag tycker du ska ge det sedan. Vad har du att förlora. Men se till att du noga på vad du väljer finns det en hel del skit klubbar runt. Så titta på de högre bälten / betyg och se hur bra de är. Massor av människor som inte är svart bälte material blir bältet, eftersom de "sätta i arbetet för CG
|
| |||
| |||
| jag gjorde när jag var 10 fick jag i bältet innan svart, men jag var för ung för att få det ordentligt |
|
| |||
| |||
| Vad fick dig att sluta? Funderar på att ta upp det igen? Har din pappor klubb har en webbplats? CG