![]() |
|
| |||
| |||
| Michael Jackson gået væk fra hjertestop i hans LA hjem her i eftermiddag (USA) alle større nyheder kanaler rapportering. Uanset hvordan du ser ham, dette er en chokerende og trist begivenhed. RIP |
|
| |||
| |||
| Du vil blive savnet blev fortalt om dette med 5 forskellige mennesker RIP MJ |
|
| |||
| |||
| Little drenge hele verden sikrere ved at der er en mindre pædofil preying på dem. Mai han brænde i helvede. |
|
| |||
| |||
| en mindre pædofil i verden. kun fik de tusinder af andre til at bekymre sig om nu ... og slighty for ensomme præster. ikke strafbart at enhver christains. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah MTV har musik (MJ hyldest) om det for første gang i år lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| godt tbh han var vist inoccent og han slet ikke blev fundet skyldige ingen evidance det var absoulte dumme beskyldninger af desperate familys en stor mand er nu gået ud af denne verden, viser en vis respekt. : / |
|
| |||
| |||
| 18million ud af retsforliget = uskyldige ....................... LMAO ![]()
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Sociale i samme situation i retten de ville have haft Evan flere af hans penge. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror familien accepterer 18mil siger mere om dem end ham.
Hvis det var sket for mig, jeg gerne vil have den person, der lider, Beit i fængsel eller lignende, ville pengene ikke kommer i den. Klart de penge var mere vigtigt for dem derefter dommen. Måske hans advokat mente, at de ville miste mindre afvikling end tabe i retten for. En anden ting er, hvor mange gange har du læse om nogle dude uretmæssigt anklaget for voldtægt af en kvinde? Juryen vil stort set altid side med en kvinde i de tilfælde, sammen med medierne og alle andre, uanset beviser, fordi de opfattes som den svage side, og hvorfor skulle de lidt Kærestefolkene gøre noget i retning af, at rigtig op? Ligesom jakos tilfælde, ingen mand virkelig står en chance mod en mindreårig, uskyldige eller skyldige. Jeg kan ikke tage sider, bare der er altid en anden side til det hele, og ingen rigtig ved, så hvorfor ikke dømme nogen på de faktiske omstændigheder, ligesom hans musik .. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Penge kan købe og få dig ud med noget, jeg gøre forstå, at en masse mennesker kan have sprunget på molestation vogn, men du kan ikke have børn sove i din seng, når afgifterne blev allerede anlagt sag mod dig og forventer ikke noget at sige! Det er den typiske menneskelige medfølelse tankerne, oh han var en en ** hul, da han var i live, men nu har han døde han var en stor fyr .............. skruen, at
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Barnepigestat fortæller om Jackson Drug Illness | mrberty | Off Topic Discussion | 3 | 28th May 2009 14:59 |
| Farrah Fawcett og Michael Jackson, Malware Distribution | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 26th May 2009 12:49 |
| Hi I'm Michael & I kan have hentet virus / orm af året! | MichaelCrichton12 | Indføre Yourself Her | 6 | 20 oktober 2008 11:59 |
| Laptop dør kort efter opstart | ddl2829 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 27. maj 2008 18:13 |
| Internet dør .... | ghn22 | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 11 januar 2008 06:30 |
| Thread Tools | |
| |