![]() |
|
| |||
| |||
| Michael Jackson heengegaan uit hartstilstand in zijn huis LA vanmiddag (USA) alle grote nieuws kanalen zijn rapportage. Maakt niet uit hoe je hem ziet is dit een schokkende en trieste gebeurtenis. RIP |
|
| |||
| |||
| U wordt gemist werd verteld over dit door 5 verschillende mensen RIP MJ |
|
| |||
| |||
| Kleine jongens over de hele wereld veiliger worden door er een minder pedofiel preying op hen. Moge hij branden in de hel. |
|
| |||
| |||
| een minder pedofiel in de wereld. Alleen kreeg de duizenden anderen zich zorgen te maken over nu ... en de slighty te eenzaam priesters. geen strafbaar feit in een christains. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja MTV heeft muziek (MJ eerbetoon) over het voor de eerste keer in jaren lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| goed TBH hij bewezen inoccent en hij helemaal niet werd schuldig bevonden geen evidance was absoulte stomme beschuldigingen door wanhopige familys een groot man is nu weg uit deze wereld toon een beetje respect. : / |
|
| |||
| |||
| 18million buitengerechtelijke regeling = onschuldige ....................... LMAO ![]()
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Sociaal in dezelfde situatie in de rechtbank die zij zouden hebben gehad Evan meer van zijn geld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat de familie het aanvaarden van de 18mil zegt meer over hen dan hem.
Als dat was gebeurd met me, ik zou willen dat de persoon aan lijden, beit in de gevangenis of een soortgelijke, geld zou niet uit te staan. Duidelijk het geld is belangrijker voor hen dan het arrest. Misschien zijn advocaat dacht dat ze zou verliezen minder afwikkeling dan verliest in de rechtbank ook. Een ander punt is hoe vaak heeft u lezen over enkele dude ten onrechte beschuldigd van verkrachting van een vrouw? De jury zal vrijwel altijd kant met een vrouw in die gevallen, samen met de media en alle anderen, ongeacht het bewijs, omdat ze worden gezien als de zwakkere kant en waarom zou die kleine Sweethearts maken iets dat juist? Net als jakos gevallen, geen man echt een kans tegen een kleine, onschuldig of schuldig. Ik ben geen kanten, maar er is altijd een andere kant aan het geheel en niemand echt weet, dus waarom niet beoordelen iemand op de feiten, net als zijn muziek .. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Geld kan kopen en je start met iets, ik doen begrijpen dat een heleboel mensen kunnen hebben sprong over de molestering vrachtwagen met orkest, maar u kunt geen kinderen slapen in je bed wanneer lasten waren al tegen u en verwachten niets te zeggen! Het is de typisch menselijke sympathie gedachten, oh hij was een a ** hole toen hij nog leefde, maar nu is hij dood hij was een geweldige vent .............. schroef die
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |