mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Missing Person - nu fundet!

Reply

Thread Tools
Old 26 april 2009, 14:56
Medlem Gruppen

Default Missing Person - nu fundet!

Jeg ved det ikke computer relaterede, men jeg troede, bedste post dette alligevel, skal du aldrig vide.

http://www.theminiforum.co.uk/forums...owtopic=122897

Citat:
Vi er tiltalende for din hjælp til at finde Phil ATKINS, der ikke har været set siden søndag 19 april.

(IMG:http://i20.photobucket.com/albums/b246/najw/Phil.jpg)

Phil er medlem af All Wheel Drive Club og Steward af Howlin 'Wolf Challenge serie. Han var i Lincolnshire i sidste weekend for klubbens XTC begivenhed.

Efter at have et lift tilbage til Egham i Surrey med en ven han indsamlet sin bil og til venstre for hans lejlighed i Bracknell, men har ikke været set siden.

Han klagede over ildebefindende i weekenden, og vi ved, at han forsøgte at gøre en lægebesøg på mandag morgen, men uden held. Han kontaktede en ven mandag aften og sagde, at han var stadig fældning syg og gik tidligt i seng, men han var ikke hjemme på det tidspunkt.

Phil er blevet meldt til politiet som en savnet person.

Hans bil er en sort Mitsubishi Shogun Sport som dette ...

(IMG:http://i20.photobucket.com/albums/b246/najw/Sport.jpg)

Vedkommendes registreringsnummer er LA 56 LJL

Please kan du holde dine øjne skrællet for dette køretøj, og hvis du ser det melde det til politiet.

Vær også efter denne besked om alle andre fora, som du hyppigt. Vi er nødt til at bruge magt af internettet til at sprede netto lang og finde Phil.

Tak
Old 27 april 2009, 15:11
Redaktør Gruppen

Jeg har været igennem og slettet en række kommentarer i denne tråd, da de ikke på nogen måde konstruktiv.

Dette er en off topic forum, så denne tråd er helt acceptabelt at være her, og hvis, som nogle chance, nogen gjorde anerkende denne person, så det ville være en god ting, ikke?

Ingen svar er påkrævet i denne tråd, medmindre de er konstruktive ...

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 april 2009, 15:20
Medlem Gruppen

Jeg fandt ud af i dag på skolen, at en dreng, jeg vidste, var mangler i tre dage, blev fundet i bedste venner huse stald.
Old 27 april 2009, 19:44
Donor-Gruppen

Dang Server, jeg altid glip af de gode ting. Selv om konstruktiv er relative, er det ikke? Nogle vil sige, ringer nogen en rotte bastard er ikke konstruktivt. På den anden side, hvis den person, virkelig var en rotte bastard og ikke vidste det, ville det ikke være konstruktiv for at informere dem?

Men tilbage til emnet, har de fundet den dude Jimmy Hat?
Old 28 april 2009, 08:30
Donor-Gruppen

Jeg hader at sige det, hvis du kender den fyr (Selvom du læser OP du knyttet til jeg tror ikke, du gør), men det er faktuelle ..

Hvis de havn't fundet ham eller fik en idé alligevel er det usandsynligt at de vil ... forsvundne personer er normalt findes i de første tyve-fire timer eller slet ikke: trist:

Naturligvis, at's medmindre politiet samle op på noget, som et fly bestilt i hans navn sige.

Fingrene krydset eh
Old 1. maj 2009, 13:44
Medlem Gruppen

Cheers for at fjerne den, kommentarer gerne, at aldrig hjælp, har jeg kun læst den første, men alligevel. (hvis du kan pm mig dem og brugernavne, så jeg ved, hvem der gjorde dem thatd være godt?)

Nah jeg dont kende fyr, men jeg tænkte, at hvis der er en halv chance så det er noget værd at linke til. Desværre, de har ikke fundet ham endnu, og også desværre 4d Jeg tror, du sikkert ret, men det er værd at et skud.

Fingrene krydset gerne De siger selv, held og lykke til 'em ...
Old 1. maj 2009, 15:53
Redaktør Gruppen

Samtalen fortsatte bare med, om det var om emnet nok, og et par ubrugelige kommentarer. Intet interessant.

Old 5. maj 2009, 13:46
Medlem Gruppen

Fair nok, jeg synes, det er om emnet nok med dette er OFF-TOPIC afsnittet men vi går.

Men en god nyhed ... De har fundet ham:) nu sikkert og godt i hjemmet, så ondt for tilstopning op dit forum med detaljer om en savnet person, det var meget slemt for mig, og tak serverguy for at dæmpe det, og alle, der svarede fornuftigt!
Old 5. maj 2009, 14:03
Donor-Gruppen

Jeg er glad for at her det, og jeg undskylder for at være så negativ tidligere.

Blot for at vise statistikker Arnt altid ret!
Old 5. maj 2009, 14:54
Donor-Gruppen

WTF That's it? Han er blevet fundet med ingen detaljer? Det er ikke nok mand lol. Giv os den mager.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Jsdvwsdk.dll findes ikke kun i IE8 Pamela Webbrowsere & FTP Klienter 0 5. jun 2009 23:52
Server ikke fundet needhelp Networking, Modemer & VoIP 17 15 april 2008 18:40
Medieval First Person Shooters? Jack06 PC & Console Gaming 4 3 marts 2008 19:15
Behov erfarne OS person Toldo Windows-operativsystemer 3 30 januar 2008 22:28
HDD ikke fundet Menzina Drives & flytbare medier 5 30 december 2007 17:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.