![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ved det ikke computer relaterede, men jeg troede, bedste post dette alligevel, skal du aldrig vide. http://www.theminiforum.co.uk/forums...owtopic=122897 Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har været igennem og slettet en række kommentarer i denne tråd, da de ikke på nogen måde konstruktiv. Dette er en off topic forum, så denne tråd er helt acceptabelt at være her, og hvis, som nogle chance, nogen gjorde anerkende denne person, så det ville være en god ting, ikke? Ingen svar er påkrævet i denne tråd, medmindre de er konstruktive ...
|
| |||
| |||
| Jeg fandt ud af i dag på skolen, at en dreng, jeg vidste, var mangler i tre dage, blev fundet i bedste venner huse stald. |
|
| |||
| |||
| Dang Server, jeg altid glip af de gode ting. Selv om konstruktiv er relative, er det ikke? Nogle vil sige, ringer nogen en rotte bastard er ikke konstruktivt. På den anden side, hvis den person, virkelig var en rotte bastard og ikke vidste det, ville det ikke være konstruktiv for at informere dem? Men tilbage til emnet, har de fundet den dude Jimmy Hat? |
|
| |||
| |||
| Jeg hader at sige det, hvis du kender den fyr (Selvom du læser OP du knyttet til jeg tror ikke, du gør), men det er faktuelle .. Hvis de havn't fundet ham eller fik en idé alligevel er det usandsynligt at de vil ... forsvundne personer er normalt findes i de første tyve-fire timer eller slet ikke: trist: Naturligvis, at's medmindre politiet samle op på noget, som et fly bestilt i hans navn sige. Fingrene krydset eh
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Cheers for at fjerne den, kommentarer gerne, at aldrig hjælp, har jeg kun læst den første, men alligevel. (hvis du kan pm mig dem og brugernavne, så jeg ved, hvem der gjorde dem thatd være godt?) Nah jeg dont kende fyr, men jeg tænkte, at hvis der er en halv chance så det er noget værd at linke til. Desværre, de har ikke fundet ham endnu, og også desværre 4d Jeg tror, du sikkert ret, men det er værd at et skud. Fingrene krydset gerne De siger selv, held og lykke til 'em ... |
|
| |||
| |||
| Samtalen fortsatte bare med, om det var om emnet nok, og et par ubrugelige kommentarer. Intet interessant.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Fair nok, jeg synes, det er om emnet nok med dette er OFF-TOPIC afsnittet men vi går. Men en god nyhed ... De har fundet ham:) nu sikkert og godt i hjemmet, så ondt for tilstopning op dit forum med detaljer om en savnet person, det var meget slemt for mig, og tak serverguy for at dæmpe det, og alle, der svarede fornuftigt! |
|
| |||
| |||
![]() Jeg er glad for at her det, og jeg undskylder for at være så negativ tidligere. Blot for at vise statistikker Arnt altid ret!
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| WTF That's it? Han er blevet fundet med ingen detaljer? Det er ikke nok mand lol. Giv os den mager. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jsdvwsdk.dll findes ikke kun i IE8 | Pamela | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 5. jun 2009 23:52 |
| Server ikke fundet | needhelp | Networking, Modemer & VoIP | 17 | 15 april 2008 18:40 |
| Medieval First Person Shooters? | Jack06 | PC & Console Gaming | 4 | 3 marts 2008 19:15 |
| Behov erfarne OS person | Toldo | Windows-operativsystemer | 3 | 30 januar 2008 22:28 |
| HDD ikke fundet | Menzina | Drives & flytbare medier | 5 | 30 december 2007 17:26 |
| Thread Tools | |
| |