![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tiedän, että se ei ole tietokone liittyvien mutta ajattelin, paras postitse niin, eihän sitä koskaan tiedä. http://www.theminiforum.co.uk/forums...owtopic=122897 Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen käynyt läpi ja poisti useita huomautuksia tämän säikeen koska ne eivät ole millään tavalla rakentavaa. Tämä on off topic foorumina, joten tätä säiettä on täysin hyväksyttävää olla täällä, ja jos jotkut sattumalta joku ei tunnusta kyseistä henkilöä, se olisi hyvä asia, eikö? Vastaukset eivät tarvitaan tämän säikeen ellei niitä rakentavaa ...
|
| |||
| |||
| Löysin tänään koulussa että poika Tiesin puuttui kolme päivää, havaittiin parhaat ystävät taloa poissiirtovaiheessa. |
|
| |||
| |||
| Dang Server, olen aina missaa hyvää kamaa. Vaikka rakentava on suhteellista, eikö olekin? Jotkut sanoisivat kutsuvan joku rotta paskiainen ei ole rakentavaa. Sen sijaan jos henkilö todella oli rotta paskiainen ja ei tiedä, eikö olisi rakentava tiedottaa niistä? Mutta takaisin aiheeseen, he löysivät kaveri Jimmy Hat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En haluaisi sanoa tätä, jos tiedät, että kaveri (Vaikka käsittelyssä OP sinulla liittyy En usko, et), mutta se on tosiasioihin .. Jos he havn't löysi hänet tai saanut mitään käsitystä vielä se tuskin ne ... kadonneet ovat yleensä löytyy ensimmäisen kaksikymmentäneljä tuntia tai ei lainkaan: surullinen: Tietenkin se on jollei poliisi esiin jotakin, kuten lento varata hänen nimensä sanoa. Peukkuja eh
|
| |||
| |||
| Cheers poistettavaksi, että kommentit, kuten ei koskaan auta, i vain lukea ensimmäistä yksi mutta vielä. (jos et voisi pm ne minulle ja käyttäjätunnuksia, joten tiedän, joka teki heistä thatd olla hyvä?) Nah i dont tietää kaveri, mutta ajattelin jos sellainen puoli mahdollisuus sitten se on jotain kannattaa linkittää. Valitettavasti ne havent löytänyt häntä vielä, ja myös valitettavasti 4d Mielestäni olet luultavasti oikeassa siinä, mutta se kannattaa laukaustakaan. Peukkuja kuten te sanotte kuitenkin onnea 'em ... |
|
| |||
| |||
| Keskustelu vain jatkui kanssa, onko tämä oli aiheesta tarpeeksi, ja muutama turha kommentteja. Ei mitään mielenkiintoista.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Minun on sitä mieltä, että on aihetta tarpeeksi tämän on OFF-TOPIC osa, mutta me menemme. Mutta hyvä uutinen ... He ovat löytäneet hänet:) nyt turvallista ja hyvin kotona, niin pahoillani tukkeutumisen up your foorumi yksityiskohtaisia tietoja puuttuu henkilö, se oli erittäin huono minua, ja kiitos serverguy varten hillitsevä, ja kaikille, jotka vastasivat järkevästi! |
|
| |||
| |||
![]() Iloinen tästä, ja olen pahoillani siitä, että hän on niin kielteinen aikaisemmin. Vain osoittaa tilastojen Arnt aina oikeassa!
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| WTF That's it? Hän on ollut löytynyt mitään tietoja? Tämä ei riitä mies lol. Anna meille laiha. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Jsdvwsdk.dll ei löydy vain IE8 | Pamela | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 5th Jun 2009 23:52 |
| Palvelin ei ole löytynyt | needhelp | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 17 | 15. Huhtikuu 2008 18:40 |
| Medieval Ensimmäisen persoonan Räiskintäpelit? | Jack06 | PC & Console Gaming | 4 | 3. Maaliskuu 2008 19:15 |
| Tarvitsetko kokenut OS henkilö | Toldo | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 30 Jan 2008 22:28 |
| HDD ei löydy | Menzina | Drives & Removable Media | 5 | 30 Dec 2007 17:26 |
| Thread Tools | |
| |