mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Vermiste Persoon - Nu Gevonden!

Reply

Thread Tools
Old 26 apr 2009, 14:56
Lid Fractie

Default Vermiste Persoon - Nu Gevonden!

Ik weet het niet computer gerelateerde maar ik dacht, het beste na dit toch, je weet maar nooit.

http://www.theminiforum.co.uk/forums...owtopic=122897

Citaat:
Wij zijn aantrekkelijk voor uw hulp te vinden PHIL ATKINS die is nog niet gezien sinds zondag 19 april.

(IMG:http://i20.photobucket.com/albums/b246/najw/Phil.jpg)

Phil is een lid van de All Wheel Drive Club en Steward van de Howlin 'Wolf Challenge serie. Hij was in Lincolnshire afgelopen weekend voor de club de XTC evenement.

Na een lift terug naar Egham in Surrey met een vriend die hij verzamelde zijn auto en vertrok voor zijn flat in Bracknell, maar werd niet gezien.

Hij klaagde over slecht gevoel over het weekend en we weten dat hij probeerde om een arts afspraak op maandagmorgen, maar tevergeefs. Hij in contact met een vriend op maandag avond en zei dat hij was nog steeds het kappen onwel en ging vroeg naar bed, maar hij was niet thuis op dat moment.

Phil is gemeld aan de politie als vermist persoon.

Zijn auto is een zwarte Mitsubishi Shogun sport zoals deze ...

(IMG:http://i20.photobucket.com/albums/b246/najw/Sport.jpg)

Zijn inschrijvingsnummer is LA 56 LJL

Gelieve kon je hou je ogen open voor dit voertuig en als je het ziet melden aan de politie.

Let er ook na dit bericht op een andere forums dat je vaak voor. Wij moeten gebruik maken van de kracht van internet om de netto-breed en vinden Phil.

Bedankt
Old 27 apr 2009, 15:11
Moderator Groep

Ik heb meegemaakt en hij schrapte een aantal reacties in deze discussie, omdat zij zich niet in een constructieve manier.

Dit is een off topic forum, dus deze draad is perfect aanvaardbaar om hier te zijn en indien er, door enkele kans, iemand deed erkennen deze persoon, dan zou het een goede zaak, nietwaar?

Geen antwoorden zijn nodig in deze draad, tenzij zij constructieve ...

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 apr 2009, 15:20
Lid Fractie

Ik ontdekte vandaag op school dat een jongen wist ik ontbrak voor drie dagen, werd gevonden in de beste vrienden huizen schuur.
Old 27 apr 2009, 19:44
Donor Groep

Dang Server, mis ik altijd de goede dingen. Hoewel, constructief is relatief is het niet? Sommigen zouden zeggen belt iemand een rat klootzak is niet constructief. Aan de andere kant als de persoon was echt een rat klootzak en niet weet, zou het niet constructief om hen te informeren?

Maar terug op het onderwerp, hebben ze gevonden dude Jimmy Hat?
Old 28 apr 2009, 08:30
Donor Groep

Ik haat het om dit te zeggen als je weet dat de man (Hoewel het lezen van de OP gekoppeld aan je ik denk niet dat je doet), maar het is feitelijk ..

Als ze havn't gevonden heb hem of enig idee maar het is onwaarschijnlijk ze ... vermiste personen zijn meestal te vinden in de eerste vierentwintig uur of helemaal niet: sad:

Natuurlijk is dat, tenzij de politie af te halen over iets, als een vlucht boeken op zijn naam zeggen.

Vingers gekruist eh
Old 1 mei 2009, 13:44
Lid Fractie

Cheers voor het verwijderen van dat opmerkingen zoals die nooit Help, ik lees alleen de eerste maar toch. (als je kan me pm hen en de gebruikersnamen, zodat ik weet wie ze thatd goed?)

Nah i dont weet de man, maar ik dacht dat als er een halve kans, dan is het iets waard te koppelen. Helaas havent ze vond hem nog, en ook helaas 4d Ik denk je waarschijnlijk gelijk, maar het is zeker een schot.

Vingers gekruist, zoals u zegt echter goed geluk naar 'em ...
Old 1 mei 2009, 15:53
Moderator Groep

De conversatie alleen plaatsvinden op met de vraag of dit was op het onderwerp genoeg is, en een paar nutteloze opmerkingen. Niets interessant.

Old De 5 mei 2009, 13:46
Lid Fractie

Eerlijk genoeg, ik zou denken dat het over dit onderwerp genoeg met het off-topic gedeelte, maar daar gaan we.

Maar goed nieuws ... Ze hebben hem gevonden:) nu veilig en goed thuis, dus excuses voor verstopping van uw forum met details van een vermist persoon, het was heel slecht van me, en dankzij serverguy voor matiging, en iedereen die antwoordde verstandig!
Old De 5 mei 2009, 14:03
Donor Groep

Blij hier, en ik mij verontschuldigen voor zo negatief eerder.

Just goes to show statistieken Arnt altijd gelijk!
Old De 5 mei 2009, 14:54
Donor Groep

WTF Dat is alles? Hij is gevonden met geen details? Dat is niet genoeg man lol. Geef ons de skinny.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Jsdvwsdk.dll kan niet alleen gevonden worden in IE8 Pamela Web Browsers & FTP Clients 0 De 5 juni 2009 23:52
Server niet gevonden needhelp Netwerken, modems & VoIP 17 15 apr 2008 18:40
Middeleeuwse First Person Shooters? Jack06 PC & Gaming Console 4 De 3 maart 2008 19:15
Noodzaak ervaren OS persoon Toldo Windows besturingssystemen 3 30 Jan 2008 22:28
HDD niet gevonden Menzina Drives & Removable Media 5 30 dec 2007 17:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.