mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Missing Person - Nå Funnet!

Reply

Thread Tools
Old 26 april 2009, 14:56
Medlem Group

Default Missing Person - Nå Funnet!

Jeg vet det ikke datamaskin relaterte men tenkte jeg best legge dette likevel, du vet aldri.

http://www.theminiforum.co.uk/forums...owtopic=122897

Sitat:
Vi er attraktivt for din hjelp til å finne Phil Atkins som ikke har vært sett siden søndag 19 april.

(IMG:http://i20.photobucket.com/albums/b246/najw/Phil.jpg)

Phil er medlem av All Wheel Drive Club og Steward av Howlin 'Wolf Challenge series. Han var i Lincolnshire sist helg for klubbens XTC hendelsen.

Etter å ha en heis tilbake til Egham i Surrey med en venn han samlet sin bil og reiste til leiligheten sin i Bracknell men har ikke blitt sett siden.

Han klaget over følelsen ill. over helgen og vi vet han prøvde å foreta en lege har avtale mandag morgen, men har mislykkes. Han kontaktet en venn på mandag kveld og sa han var fortsatt felling uvel og gikk tidlig til sengs, men han var ikke hjemme på det tidspunktet.

Phil har blitt rapportert til politiet som mangler person.

Hans bil er en svart Mitsubishi Shogun Sport sånn ...

(IMG:http://i20.photobucket.com/albums/b246/najw/Sport.jpg)

Hans registreringsnummer er LA 56 LJL

Vær kan du holde øynene skrelles for dette kjøretøyet og hvis du ser den rapportere det til politiet.

Vær også legge inn denne meldingen på andre forumene som du ofte. Vi må bruke kraften til Internett for å spre netto bredt og finne Phil.

Takk
Old 27 april 2009, 15:11
Moderator Group

Jeg har vært gjennom og slettet en rekke kommentarer i denne tråden som de er ikke på noen måte konstruktiv.

Dette er en av emnet forum, så denne tråden er helt akseptabelt å være her, og hvis, etter noen sjanse, noen gjorde gjenkjenne denne personen, så det ville være bra, ikke sant?

Ingen svar er nødvendige i denne tråden, med mindre de er konstruktivt ...

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 april 2009, 15:20
Medlem Group

Jeg fant ut i dag på skolen som en gutt jeg kjente mangler i tre dager, ble funnet i beste venner hus skur.
Old 27 april 2009, 19:44
Donor Group

Dang Server, jeg har alltid savne bra. Selv om konstruktive er relativ er det ikke? Noen vil si å kalle noen en rotte drittsekken er ikke konstruktivt. På den annen side hvis personen virkelig var en rotte jævel og ikke visste det, ville det ikke være konstruktive for å informere dem?

Men tilbake på emnet, har de funnet dude Jimmy Hat?
Old 28 april 2009, 08:30
Donor Group

Jeg hater å si dette hvis du kjenner fyren (Selv leser OP du koblet til det tror jeg ikke du gjør det), men det er faktisk ..

Hvis de havn't fant ham eller noen ide ennå er det lite sannsynlig de vil ... mangler personer vanligvis finnes i den første tjuefire timer eller ikke i det hele tatt: trist:

Selvfølgelig er det ikke politiet plukke opp på noe, som et fly bestilt i hans navn si.

Fingrene krysset eh

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 1 mai 2009, 13:44
Medlem Group

Skål for å slette det, kommentarer sånn aldri hjelp, jeg bare lest den første, men likevel. (hvis du kan pm meg dem og brukernavn, slik at jeg vet hvem som gjorde dem thatd være god?)

Nei jeg dont vite fyren, men jeg tenkte hvis det er en halv sjanse da det er noe verdt å linke til. Dessverre de har ikke funnet ham ennå, og også dessverre 4d Jeg tror du er der men det er verdt et skudd.

Fingrene krysset som du sier selv, lykke til dem ...
Old 1 mai 2009, 15:53
Moderator Group

Samtalen nettopp gjennomført med om dette var på emnet nok, og et par unyttig kommentarer. Ingenting interessant.

Old 5 mai 2009, 13:46
Medlem Group

Fair nok, jeg skal synes det er på emnet nok med dette er det OFF-TOPIC delen men det vi går.

Men gode nyheter ... De har funnet ham:) nå trygt og godt hjemme, så lei meg for clogging opp forum med detaljer om en manglende person, det var veldig dårlig av meg, og takk serverguy for moderere den, og alle som har svart fornuftig!
Old 5 mai 2009, 14:03
Donor Group

Glad til her, og jeg beklager å være så negative tidligere.

Bare går til å vise statistikk Arnt alltid rett!
Old 5 mai 2009, 14:54
Donor Group

WTF That's it? Han er blitt funnet uten detaljer? Det er ikke nok mann lol. Gi oss mager.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Jsdvwsdk.dll finnes ikke bare i IE8 Pamela Nettlesere & FTP Clients 0 5 juni 2009 23:52
Server ikke funnet needhelp Nettverk, modem og VoIP 17 15 april 2008 18:40
Medieval First Person Shooters? Jack06 PC & Console Gaming 4 3 mars 2008 19:15
Trenger erfarne OS person Toldo Windows-operativsystemer 3 30 januar 2008 22:28
HDD ikke funnet Menzina Drivere og flyttbare medier 5 30 desember 2007 17:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.