![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vet det ikke datamaskin relaterte men tenkte jeg best legge dette likevel, du vet aldri. http://www.theminiforum.co.uk/forums...owtopic=122897 Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har vært gjennom og slettet en rekke kommentarer i denne tråden som de er ikke på noen måte konstruktiv. Dette er en av emnet forum, så denne tråden er helt akseptabelt å være her, og hvis, etter noen sjanse, noen gjorde gjenkjenne denne personen, så det ville være bra, ikke sant? Ingen svar er nødvendige i denne tråden, med mindre de er konstruktivt ...
|
| |||
| |||
| Jeg fant ut i dag på skolen som en gutt jeg kjente mangler i tre dager, ble funnet i beste venner hus skur. |
|
| |||
| |||
| Dang Server, jeg har alltid savne bra. Selv om konstruktive er relativ er det ikke? Noen vil si å kalle noen en rotte drittsekken er ikke konstruktivt. På den annen side hvis personen virkelig var en rotte jævel og ikke visste det, ville det ikke være konstruktive for å informere dem? Men tilbake på emnet, har de funnet dude Jimmy Hat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hater å si dette hvis du kjenner fyren (Selv leser OP du koblet til det tror jeg ikke du gjør det), men det er faktisk .. Hvis de havn't fant ham eller noen ide ennå er det lite sannsynlig de vil ... mangler personer vanligvis finnes i den første tjuefire timer eller ikke i det hele tatt: trist: Selvfølgelig er det ikke politiet plukke opp på noe, som et fly bestilt i hans navn si. Fingrene krysset eh
|
| |||
| |||
| Skål for å slette det, kommentarer sånn aldri hjelp, jeg bare lest den første, men likevel. (hvis du kan pm meg dem og brukernavn, slik at jeg vet hvem som gjorde dem thatd være god?) Nei jeg dont vite fyren, men jeg tenkte hvis det er en halv sjanse da det er noe verdt å linke til. Dessverre de har ikke funnet ham ennå, og også dessverre 4d Jeg tror du er der men det er verdt et skudd. Fingrene krysset som du sier selv, lykke til dem ... |
|
| |||
| |||
| Samtalen nettopp gjennomført med om dette var på emnet nok, og et par unyttig kommentarer. Ingenting interessant.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Fair nok, jeg skal synes det er på emnet nok med dette er det OFF-TOPIC delen men det vi går. Men gode nyheter ... De har funnet ham:) nå trygt og godt hjemme, så lei meg for clogging opp forum med detaljer om en manglende person, det var veldig dårlig av meg, og takk serverguy for moderere den, og alle som har svart fornuftig! |
|
| |||
| |||
![]() Glad til her, og jeg beklager å være så negative tidligere. Bare går til å vise statistikk Arnt alltid rett!
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| WTF That's it? Han er blitt funnet uten detaljer? Det er ikke nok mann lol. Gi oss mager. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jsdvwsdk.dll finnes ikke bare i IE8 | Pamela | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 5 juni 2009 23:52 |
| Server ikke funnet | needhelp | Nettverk, modem og VoIP | 17 | 15 april 2008 18:40 |
| Medieval First Person Shooters? | Jack06 | PC & Console Gaming | 4 | 3 mars 2008 19:15 |
| Trenger erfarne OS person | Toldo | Windows-operativsystemer | 3 | 30 januar 2008 22:28 |
| HDD ikke funnet | Menzina | Drivere og flyttbare medier | 5 | 30 desember 2007 17:26 |
| Thread Tools | |
| |