mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Missing Person - nu funnit!

Reply

Thread Tools
Old 26 april 2009, 14:56
Ledamot Gruppen

Default Missing Person - nu funnit!

Jag vet att det inte datorrelaterad men jag trodde, bästa efter det ändå, man vet aldrig.

http://www.theminiforum.co.uk/forums...owtopic=122897

Citat:
Vi vädjar om er hjälp att hitta Phil ATKINS som inte har setts sedan söndag 19 april.

(IMG:http://i20.photobucket.com/albums/b246/najw/Phil.jpg)

Phil är medlem i All Wheel Drive Club och Steward av Howlin 'Wolf Challenge serien. Han var i Lincolnshire förra helgen för klubbens XTC händelsen.

Efter en lift tillbaka till Egham i Surrey med en kompis han samlas hans bil och vänster för sin lägenhet i Bracknell, men har inte setts sedan dess.

Han klagade på känsla sjuk under helgen och vi vet att han försökt att göra en läkare utnämningen på måndag morgon, men utan framgång. Han kontaktade en vän i måndags kväll och sade att han fortfarande var avverkning sjuk och gick till sängs tidigt, men han var inte hemma vid den tidpunkten.

Phil har rapporterats till polisen som en försvunnen person.

Hans bil är en svart Mitsubishi Shogun Sport så här ...

(IMG:http://i20.photobucket.com/albums/b246/najw/Sport.jpg)

Hans registreringsnumret LA 56 LJL

Snälla kan ni hålla ögonen skalade för detta fordon och om du ser det rapportera det till polisen.

Tänk också efter det här meddelandet om något annat forum som du ofta. Vi måste använda kraften hos Internet för att sprida netto bred och hitta Phil.

Tack
Old 27 april 2009, 15:11
Moderator-gruppen

Jag har gått igenom och strukit ett antal kommentarer i denna tråd eftersom de inte är på något sätt konstruktivt.

Detta är ett off topic forum så här tråden är helt acceptabelt att vara här, och om, som vissa chans, någon gjorde erkänna denna person, så det skulle vara bra, va?

Inga svar krävs i denna tråd om de inte är konstruktiv ...

Mitt System: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moderkort:
Asus P5Q Pro
RAM Minne:
OCZ 8GB 800MHz
Grafikkort (s):
Saphire Radeon 4850
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Enorma
Optisk enhet (er):
Sony al cheapo en.
Mål / PSU:
Antec Three Hundred
Kylning:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 fall fans.
Nätverk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dubbla 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 april 2009, 15:20
Ledamot Gruppen

Jag hittade i dag i skolan som en pojke som jag visste var saknas för tre dagar, hittades i bästa vänner hus byggnad.
Old 27 april 2009, 19:44
Givargruppen

Dang Server jag alltid missa bra grejer. Även konstruktiv är relativ är det inte? Vissa skulle säga att ringa någon en råtta jävel är inte konstruktivt. Å andra sidan om personen verkligen var en råtta jävel och inte visste det, skulle inte det vara konstruktivt att informera dem?

Men tillbaka till ämnet, har de hittat en kompis Jimmy Hat?
Old 28 april 2009, 08:30
Givargruppen

Jag hatar att säga detta om du känner till killen (Dock läser OP du kopplat till att jag inte tror att du gör), men det är fakta ..

Om de havn't hittade honom eller har någon aning men det är osannolikt att de kommer ... saknade personer återfinns ofta i den första tjugofyra timmar eller inte alls: sad:

Visst det är om inte polisen ta upp något, liksom ett flyg bokat i hans namn säga.

TUMMARNA eh

Mitt System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Moderkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Ljudkort:
Hårddisk (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk enhet (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Mål / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire och WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 1 maj 2009, 13:44
Ledamot Gruppen

Skål för att radera det, kommentarer vilja att aldrig hjälpa, jag bara läst den första men ändå. (om du kan pm mig dem och användarnamn så att jag vet vem som gjort dem thatd vara bra?)

Nä jag vet inte killen, men jag tyckte om det finns en halv chans då det är något som är värt att länka till. Tyvärr de har icke hittat honom ännu, och även tyvärr 4d jag tycker du är antagligen rätt där, men det är värt en chans.

TUMMARNA som du säger Men lycka till dem ...
Old 1 maj 2009, 15:53
Moderator-gruppen

Konversationen bara bedrivs med om detta var på ämne nog, och ett par meningslösa kommentarer. Inget intressant.

Old 5 maj 2009, 13:46
Ledamot Gruppen

Okej, jag tycker att det är för ämne nog med detta är off-ämnena, men det går vi.

Men goda nyheter ... De har hittat honom:) nu säkra och väl hemma, så ledsen för igensättning av ditt forum med information om en försvunnen person, det var mycket dåligt av mig, och tack serverguy för att mildra den, och alla som svarade klokt!
Old 5 maj 2009, 14:03
Givargruppen

Glad hit, och jag ber om ursäkt för att vara så negativ tidigare.

Bara för att visa statistik Arnt alltid rätt!
Old 5 maj 2009, 14:54
Givargruppen

WTF That's it? Han har funnits med några detaljer? Det räcker inte mannen lol. Ge oss mager.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Jsdvwsdk.dll inte kan hittas endast i IE8 Pamela Webbläsare & FTP Klienter 0 5 juni 2009 23:52
Servern hittades inte needhelp Nätverk, Modem & VoIP 17 15 april 2008 18:40
Medeltidens First Person Shooters? Jack06 PC & Console Gaming 4 3 mars 2008 19:15
Behöver erfaren OS person Toldo Windows-operativsystem 3 30 januari 2008 22:28
Hårddisken inte hittas Menzina Drives & Removable Media 5 30 december 2007 17:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.