![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vet att det inte datorrelaterad men jag trodde, bästa efter det ändå, man vet aldrig. http://www.theminiforum.co.uk/forums...owtopic=122897 Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har gått igenom och strukit ett antal kommentarer i denna tråd eftersom de inte är på något sätt konstruktivt. Detta är ett off topic forum så här tråden är helt acceptabelt att vara här, och om, som vissa chans, någon gjorde erkänna denna person, så det skulle vara bra, va? Inga svar krävs i denna tråd om de inte är konstruktiv ...
|
| |||
| |||
| Jag hittade i dag i skolan som en pojke som jag visste var saknas för tre dagar, hittades i bästa vänner hus byggnad. |
|
| |||
| |||
| Dang Server jag alltid missa bra grejer. Även konstruktiv är relativ är det inte? Vissa skulle säga att ringa någon en råtta jävel är inte konstruktivt. Å andra sidan om personen verkligen var en råtta jävel och inte visste det, skulle inte det vara konstruktivt att informera dem? Men tillbaka till ämnet, har de hittat en kompis Jimmy Hat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hatar att säga detta om du känner till killen (Dock läser OP du kopplat till att jag inte tror att du gör), men det är fakta .. Om de havn't hittade honom eller har någon aning men det är osannolikt att de kommer ... saknade personer återfinns ofta i den första tjugofyra timmar eller inte alls: sad: Visst det är om inte polisen ta upp något, liksom ett flyg bokat i hans namn säga. TUMMARNA eh
|
| |||
| |||
| Skål för att radera det, kommentarer vilja att aldrig hjälpa, jag bara läst den första men ändå. (om du kan pm mig dem och användarnamn så att jag vet vem som gjort dem thatd vara bra?) Nä jag vet inte killen, men jag tyckte om det finns en halv chans då det är något som är värt att länka till. Tyvärr de har icke hittat honom ännu, och även tyvärr 4d jag tycker du är antagligen rätt där, men det är värt en chans. TUMMARNA som du säger Men lycka till dem ... |
|
| |||
| |||
| Konversationen bara bedrivs med om detta var på ämne nog, och ett par meningslösa kommentarer. Inget intressant.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Okej, jag tycker att det är för ämne nog med detta är off-ämnena, men det går vi. Men goda nyheter ... De har hittat honom:) nu säkra och väl hemma, så ledsen för igensättning av ditt forum med information om en försvunnen person, det var mycket dåligt av mig, och tack serverguy för att mildra den, och alla som svarade klokt! |
|
| |||
| |||
![]() Glad hit, och jag ber om ursäkt för att vara så negativ tidigare. Bara för att visa statistik Arnt alltid rätt!
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| WTF That's it? Han har funnits med några detaljer? Det räcker inte mannen lol. Ge oss mager. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jsdvwsdk.dll inte kan hittas endast i IE8 | Pamela | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 5 juni 2009 23:52 |
| Servern hittades inte | needhelp | Nätverk, Modem & VoIP | 17 | 15 april 2008 18:40 |
| Medeltidens First Person Shooters? | Jack06 | PC & Console Gaming | 4 | 3 mars 2008 19:15 |
| Behöver erfaren OS person | Toldo | Windows-operativsystem | 3 | 30 januari 2008 22:28 |
| Hårddisken inte hittas | Menzina | Drives & Removable Media | 5 | 30 december 2007 17:26 |
| Thread Tools | |
| |