![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. I dette emne kan vi diskutere mobiltelefoner du har eller har haft, eller endog mobiles du vil næste. Alle som en mobil, og de fleste mennesker har. Jeg har Sony Walkman telefonen w810i. Jeg købte den til musik, og jeg har også en N-Gage QD. Jeg købte denne for spil, lol. Tak, BlueEew. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lige opgraderet til en Nokia 6300. Gik for stil mere end spec, althogh de spec er godt, der er bedre.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved ikke tilbede på "tabernakel mobil" selv om jeg har to af de darned ting. En Nokia 3510i om en irsk og en Samsung SGH-E700 en britisk netværk. De er begge mindst 3yrs gamle og jeg har kun dem for nemheds skyld.
| |||
| |||
| Jeg har set den nye Sony Walkman telefon, SLIM en. Dosis nogen her kender model nummer, så jeg kan søge det op på internettet for specifikationer? Jeg vil gerne se, hvor godt det er at så, hvis jeg skulle få det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruger en Sony W950i. Slank, walkman, og 4 GB flash-hukommelse.
| |||
| |||
| At telefonen er awesome, kender du den model nummeret på den nyeste slanke Sony Walkman telefon. Du kan kende det som du har en Sony Walkman telefon, og du kan have en vis form for catalouge eller sådan noget. |