![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Tässä aihe voimme keskustella matkapuhelimia sinulla on tai on ollut, tai edes mobiles haluat seuraavaksi. Jokaisella on matkapuhelin, ja useimmat ihmiset ovat. Minulla on Sony Walkman puhelin w810i. Ostin sitä musiikkia, ja minun on myös N-Gage QD. Ostin että pelejä, lol. Kiitos, BlueEew. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Juuri päivittänyt Nokia 6300. Lähti tyyli yli spec, althogh sen spec on hyvä, on olemassa parempia.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En palvonta on "tabernaakkeli liikkuvia" vaikka olen kaksi niistä darned asioita. Nokia 3510i on Irlannin verkoston ja Samsung SGH-E700, joka UK verkkoon. Ne ovat molemmat vähintään 3yrs vanha ja minulla on vain niitä varten.
| |||
| |||
| Olen nähnyt uuden Sony Walkman puhelimen, ohut yksi. Annos täällä tiedämme mallin numeron niin voin etsiä sen myös Internetissä eritelmiä? Haluaisin nähdä, miten hyvä se on, jos minun pitäisi saada se. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen nyt käyttänyt Sony W950i. Slim, korvalappustereot, ja 4 Gt flash-muisti.
| |||
| |||
| Tämä puhelin on awesome, tiedätkö mallin numero uusin ohut Sony Walkman-puhelimeen. Saatat tietää se sinulla on Sony Walkman puhelin, ja sinulla voi olla jonkinlainen catalouge tai jotain. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Linux toukokuu valtaa uusi Nokia Mobile Phones | Mike0001 | Linux & Alternative OS | 1 | 8. Jun 2008 04:49 |
| Hei Olen richard uusia matkapuhelimia uk | fonecctv | Esittele itsesi Täällä | 1 | 15. marraskuu 2007 01:04 |
| Miten avata matkapuhelimet | robina80 | Off Topic Discussion | 1 | 13. marraskuu 2007 11:33 |
| Phones | Dev0115 | Off Topic Discussion | 21 | 30th Apr 2007 15:08 |
| Norton Antivirus ja Mobile Phones | login_beta23 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 30th Mar 2007 21:59 |
| Thread Tools | |
| |