![]() |
|
| |||
| |||
| He. In dit onderwerp kunnen we bespreken de mobiele telefoons die u hebt of hebt gehad, of zelfs de gsm u graag volgende. Iedereen als een gsm, en de meeste mensen hebben. Ik heb de Sony Walkman Phone W810i. Ik kocht het voor muziek, en ik heb ook een N-Gage QD. Ik kocht die voor spelletjes, lol. Bedankt, BlueEew. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Net opgewaardeerd naar een Nokia 6300. Ging voor stijl meer dan spec, althogh de spec goed is er beter.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het niet aanbidden op de "tabernakel mobiele" ook al heb ik twee van de darned dingen. Een Nokia 3510i op een Iers netwerk en een Samsung SGH-E700 op een Brits netwerk. Ze zijn allebei minstens 3yrs oud en ik heb maar ze voor het gemak.
| |||
| |||
| Ik heb gezien dat de nieuwe Sony Walkman Phone, de slanke een. Dosis iedereen hier weet dat het model nummer, zodat ik kan zoeken op het internet voor specificaties? Ik zou graag zien hoe goed het is zo als ik zou moeten krijgen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben momenteel met een Sony W950i. Slim, walkman, en 4 GB flash-geheugen.
| |||
| |||
| Deze telefoon is geweldig, weet je het model nummer voor de nieuwste slanke Sony Walkman telefoon. Je zou kunnen weten als u een Sony walkman telefoon, en je kan een soort van catalouge of zoiets. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Linux mei macht nieuwe Nokia mobiele telefoons | Mike0001 | Linux & Alternative OS | 1 | De 8 juni 2008 04:49 |
| Hoi ik ben van richard met nieuwe mobiele telefoons in het Verenigd Koninkrijk | fonecctv | Introduceer jezelf hier | 1 | 15 nov 2007 01:04 |
| Hoe te ontgrendelen mobiele telefoons | robina80 | Off Topic Discussie | 1 | 13 nov 2007 11:33 |
| Telefoons | Dev0115 | Off Topic Discussie | 21 | 30 apr 2007 15:08 |
| Norton Antivirus en mobiele telefoons | login_beta23 | Virus, spyware & Security | 1 | 30 mrt 2007 21:59 |
| Thread Tools | |
| |