![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå. I denna fråga kan vi diskutera mobiltelefoner du har eller har haft, eller ens de mobiler du vill ha nästa. Alla som mobila, och de flesta människor har. Jag har sony walkman telefonen W810i. Jag köpte den för musiken, och jag har även en N-Gage QD. Jag köpte den för spel, lol. Tack, BlueEew. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara uppgraderas till en Nokia 6300. Gick för stil mer än spec, althogh den spec som är bra att det finns bättre.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag kan inte dyrka vid "tabernaklet mobil" även om jag har två av de förbaskad saker. En Nokia 3510i på en Iriska nätet och en Samsung SGH-E700 en brittisk nätet. De är båda minst 3yrs gamla och jag bara har dem för bekvämlighet.
| |||
| |||
| Jag har sett den nya Sony WALKMAN telefonen, smal en. Dos någon här vet modellnumret så jag kan söka upp på internet för specifikationer? Jag skulle vilja se hur bra det är att så om jag skulle få det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använder en Sony W950i. Slim, walkman, och 4 GB flash-minne.
| |||
| |||
| Att telefonen är fantastisk, vet du modellnumret för nyaste smala sony walkman telefon. Du kanske känner det som du har en Sony walkman telefonen, och du kan ha någon slags katalog eller något. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Linux maj makten nya Nokia mobiltelefoner | Mike0001 | Linux & Alternativa OS | 1 | 8 juni 2008 04:49 |
| Hej Jag kommer från Richard med nya mobiltelefoner i uk | fonecctv | Presentera dig här | 1 | 15 november 2007 01:04 |
| Hur man låser upp mobiltelefoner | robina80 | Off Topic Discussion | 1 | 13 november 2007 11:33 |
| Telefoner | Dev0115 | Off Topic Discussion | 21 | 30 april 2007 15:08 |
| Norton Antivirus och mobiltelefoner | login_beta23 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 30 mars 2007 21:59 |
| Thread Tools | |
| |