![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Jeg tror sin gode til 1. prøve. Mit system: Top Secrit
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pretty cool, hvordan kunne du gøre det?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er virkelig temmelig god CP. For en første gang. Jeg er i øjeblikket i gang med noget lignende (også for første gang) at skabe animerede smileys ved hjælp lakeringsanlægget og animator Pro. Bit fiddly selv. Tager et stykke tid. Endnu mere fiddly om Photoshop.
|
| |||
| |||
| den software jeg brugte er virkelig nemt. blot tilføje billeder, skal du indstille din ønskede tidsforsinkelse og gemme. dens et forsøg, men stadig handy. dette er en god hjemmeside for gif stuff http://www.gifworks.com/index.php |
|
| |||
| |||
| Citat:
Har nogen sige smileys? EF er en>>>![]() Nice job CP !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| »imageready 'er en god programmer til dette .... du lige har indstillet en timer mellem frames dårligt se, om jeg kan finde en
ive fik et par men de dont vil åbne som gif-filer lol ... skal været noget, jeg gjorde, da jeg overført mit gamle filer på her ... anyways yeh imageready er et godt gode programmer, lejlighedskøb for, hvad den gør Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| ty all! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bedøm dette billede | koglaa | Multimedia & Codecs | 6 | 3 marts 2009 12:47 |
| Hund? Eagle? Hvad Picture? | Grongle | Indføre Yourself Her | 6 | 10 marts 2008 17:04 |
| Desktop billede | tinkerbell | General Software Chat | 8 | 20 november 2007 14:21 |
| Newbie ønsker at uploade billede | ken979 | General Software Chat | 4 | 13 november 2007 17:51 |
| Picture DVD | tinkerbell | Multimedia & Codecs | 2 | 3. sep 2007 08:51 |
| Thread Tools | |
| |