![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() Mielestäni sen hyvä, 1. yrittää.
My System: Top Secrit
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Pretty cool, miten teet sen?
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Se on oikeastaan melko hyvä CP. Jos kyseessä on ensimmäinen kerta.
Olen tällä hetkellä tekemässä jotain vastaavaa (myös ensimmäistä kertaa) luoda animoituja hymiöitä käyttämällä maalaamoon ja animaattori ammattilainen. Bit pikkutarkka though. Kestää jonkin aikaa. Vielä pikkutarkka ja Photoshop.
|
|
|
|||
|
|||
|
ohjelmiston i käytetään todella helppoa. lisää kuvia, valitse haluamasi viiveen, ja tallentaa. sen oikeudenkäynnin, mutta silti kätevä. tämä on hyvä sivusto gif tavaraa http://www.gifworks.com/index.php
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Onko joku sanoa hymiöt? EF is a>>>![]() Hyvää työtä CP !!!!! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
"ImageReady" on hyviä ohjelmia tähän .... sinun tarvitsee vain asettaa ajastimen välillä kehyksiä huonosti onko i löytää sellaisen
ive sai muutama, mutta he dont haluavat avata kuin gifs lol ... on ollut jotain tein, kun i siirtää vanhat tiedostot kiinni tästä ... anyways yeh ImageReady on hyvin hyviä ohjelmia, kauppa, mitä se ei My System: Minun
|
|
|
|||
|
|||
|
ty kaikille!
|