![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Ik denk dat het goed voor een 1e proberen. Mijn Systeem: Top Secrit
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pretty cool, how did you make it?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is echt niet goed CP. Voor een eerste keer. Ik ben nu aan het doen iets dergelijks (ook voor de eerste keer) het creëren van animaties met behulp van smileys lakkerij en animator pro. Bit fiddly wel. Duurt een tijdje. Nog meer fiddly op Photoshop.
|
| |||
| |||
| Ik gebruikte de software is echt gemakkelijk. voeg foto's, stel de gewenste tijd en opslaan. Het is een proces, maar toch handig. dit is een goede website voor gif stuff http://www.gifworks.com/index.php |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Heeft iemand zeggen smileys? EF is een>>>![]() Nice job CP !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 'ImageReady "is een goed-programma voor deze .... je gewoon een timeropname tussen frames slecht zien of ik kan vinden een
ive got een paar maar dont want to open gifs lol ... moet er iets wat ik deed toen ik mijn oude bestanden overgebracht naar hier ... Anyways yeh ImageReady is een goed-programma, koopje voor wat zij doet Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| ty allemaal! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Beoordeel deze foto | koglaa | Multimedia & Codecs | 6 | De 3 maart 2009 12:47 |
| Hond? Eagle? Wat Picture? | Grongle | Introduceer jezelf hier | 6 | 10 mrt 2008 17:04 |
| Desktop foto | Tinkerbell | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | 20 nov 2007 14:21 |
| Newbie wil afbeelding uploaden | ken979 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 13 nov 2007 17:51 |
| Foto dvd | Tinkerbell | Multimedia & Codecs | 2 | 3e sep 2007 08:51 |
| Thread Tools | |
| |