![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Jeg tror det gode for en 1ste prøve. Min System: Top Secrit
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ganske kul, hvordan visste du det?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er egentlig ganske bra CP. For en første gang. Jeg er for tiden gjør noe lignende (også for første gang) lage animerte smilefjes bruker paintshop og Animator Pro. Bit fiddly skjønt. Tar en stund. Enda mer fiddly på Photoshop.
|
| |||
| |||
| programvaren i bruk er veldig enkelt. bare å legge til bilder, stille inn ønsket forsinkelse og lagre. dens en prøveordning, men likevel praktisk. dette er en god nettside for gif stuff http://www.gifworks.com/index.php |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hadde noen si smilefjes? EF er en>>>![]() Nice jobb CP !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 'imageready "er en god programe for dette .... du kun satt en tidtaker mellom rammer ill se om jeg kan finne en
Ive fikk noen men ikke ønsker å åpne som gifs lol ... må vært noe jeg gjorde da jeg overføre min gamle filer til her ... anyways yeh imageready er vel bra programe, prute på hva det gjør Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| ty all! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ranger dette bildet | koglaa | Multimedia & Kodeker | 6 | 3 mars 2009 12:47 |
| Hund? Eagle? Hva bildet? | Grongle | Presenter deg selv her | 6 | 10 mars 2008 17:04 |
| Desktop bilde | tinkerbell | General Software Chat | 8 | 20 nov 2007 14:21 |
| Newbie ønsker å laste opp bilde | ken979 | General Software Chat | 4 | 13 nov 2007 17:51 |
| Bilde dvd | tinkerbell | Multimedia & Kodeker | 2 | 3dje sep 2007 08:51 |
| Thread Tools | |
| |