![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Jag tror att det bra för en 1:a försök. Mitt System: Upp Secrit
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ganska häftigt, hur fick du göra det?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är egentligen ganska bra KP. För första gången. Jag gör något liknande (även för första gången) att skapa animerade smileys använder måleriet och animatören Pro. Bit Fiddly dock. Tar ett tag. Ännu Fiddly på Photoshop.
|
| |||
| |||
| programvaran jag är riktigt enkelt. bara lägga till bilder, ställa in önskad tidsfördröjning och spara. dess en rättegång, men ändå behändiga. detta är en bra hemsida för gif grejer http://www.gifworks.com/index.php |
|
| |||
| |||
| Citat:
Har någon säga smileys? EF är ett>>>![]() Snyggt jobbat CP !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "ImageReady" är ett bra program för detta .... du bara ställa in en timer mellan ramar ill se om jag kan hitta en
ive fick några, men de inte vill öppna som gifs lol ... måste varit något jag gjorde när jag överfört mina gamla filer på här ... iallafall yeh ImageReady är ett bra program, förhandla om vad det gör Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| ty alla! |