![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Til minde om min kanin, Shelly: ![]() Jeg elskede dig Shelly ![]() Jeg er ikke sikker på, hvordan Shelly død, hun var blevet fodret, elskede, havde en massiv område at køre i med ingen ledninger eller dårlige materialer med at tygge. I morges da jeg vågnede hun lignede hun sover, så jeg lod hende være. Jeg fandt hurtigt ud af at hun var hårdt, koldt, og døde ![]() ------------------------------ I hukommelse Shelly ---------------- ----------------
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en skam, RIP.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kaniner er kendt for at fange TB, men Thats alle jeg kender i form af en hurtig overraskende død kunne være noget Jeg måtte sætte min kanin ned, blev han kaldet fusk, sorry kammerat! ikke sikker på, hvad kanin, du fik, men dværge i særdeleshed er kortlivet, jeg havde en dværg, men han overlevede en god fem år!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| R.1.P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RIP Shelley. Jeg havde en kanin en gang ... han døde forventning too. RIP Småsten! (Hvad min kanin blev kaldt.)
|
| |||
| |||
| RIP Shelley. Jeg havde en hamster kaldes Fat Tony (efter The Simpsons charictor). I løbet af fodret ham og gjorde excersize ham nok så han fik fedt, men jeg savner ham så meget. Kom ogle fra skole en dag og han var død: (uheldige makker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg havde et par kaniner gang Bare brug for at lade dem løbe rundt udenfor, men de opdrættes for meget så jeg overgået dem alle på stranden De skal have forædlet med de "lokale", fordi der stadig er masser af blandet race kaniner kører rundt for at denne dag Skal have været 1years siden, da jeg satte dem dernede lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| ir sry |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer Død! | mxmatt15 | General Hardware Chat | 17 | 30 oktober 2009 13:59 |
| Min mødre PC døde im næste ahhhhh! | Vash2989 | General Hardware Chat | 4 | 13th Dec 2008 09:44 |
| DVD-drev Død | blueorblack | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 16 januar 2008 06:08 |
| Har min skærm døde? | Ayodcomp | Grafikkort & Monitors | 5 | 28 oktober 2007 16:28 |
| Min ATI 9800 Pro døde | dbuske | Grafikkort & Monitors | 5 | 2 august 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |