![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Muistoksi minun kani, Shelly: ![]() Rakastin sinua Shelly ![]() En ole varma, miten Shelly kuoli, hän oli ruokittu, rakastettu, oli valtava alue ajettava ilman johtoja tai huonoja materiaalin on pureskella. Tänä aamuna, kun i herätti hän näytti hän oli nukkumismahdollisuudet Joten anna hänen olla. Olen pian selville, hän oli kova, kylmä ja kuollut ![]() ------------------------------ Muistoksi Shelly ---------------- ----------------
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on sääli, RIP.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kanit tiedetään saalis TB, mutta thats Tiedän kannalta nopea yllättävä kuolema voisi olla mitään Minun täytyi panna minun kanin alas, hän oli nimeltään tuhertaa, anteeksi kaveri! ole varma, mitä kani sinulla mutta kääpiöt ovat erityisesti lyhyen asunut, olen ollut kääpiö, mutta hän selvisi hengissä hyvä viisi vuotta!
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| R.1.P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RIP Shelley. Minulla oli Rabbit kerran ... hän kuoli expectantly liikaa. RIP Pikkukivet! (Mitä minun kani oli nimeltään).
|
| |||
| |||
| RIP Shelley. Minulla oli hamsteri nimeltä Fat Tony (kun Simpsons charictor). Olen yli syöttää hänelle ja teki excersize hänelle niin hän rasvaa mutta kaipaan häntä niin paljon. Tuli ome koulusta yhden päivän ja hän oli kuollut: (epäonninen perämies. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli muutama kanit kerran Just käyttää heidät ajaa noin ulkopuolella, mutta ne kasvatetaan liikaa joten julkaissut ne kaikki yhdellä rannalla Ne on kasvatettu yhdessä "paikallisia", koska on vielä kuormien sekarotuinen kanit käynnissä noin tähän päivään On 1 vuosi sitten, kun esitin niitä siellä lol
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| ir sry |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone Kuollut! | mxmatt15 | Rautatavaran Chat | 17 | 30 lokakuu 2009 13:59 |
| Oma äidit PC kuoli im ensi ahhhhh! | Vash2989 | Rautatavaran Chat | 4 | 13. Joulukuu 2008 09:44 |
| DVD Drive Kuoli | blueorblack | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 16. Jan 2008 06:08 |
| Onko minun seurata kuoli? | Ayodcomp | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 28th Oct 2007 16:28 |
| Oma ATI 9800 Pro kuoli | dbuske | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 2. Aug 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |