![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In het geheugen van mijn konijn, Shelly: ![]() Ik hield van je Shelly ![]() Ik weet niet zeker hoe Shelly overleed, was ze gevoederd, hield, had een enorme ruimte om te draaien in zonder draden of slecht materiaal om op te kauwen. Vanochtend toen ik wakker Ze keek alsof ze sliep, dus ik laat haar zijn. Ik snel ontdekten ze was hard, koud en dood ![]() ------------------------------ In het geheugen van Shelly ---------------- ----------------
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is een schande, RIP.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| konijnen bekend zijn voor de vangst van tbc, maar dat is alles wat ik weet in termen van een verrassend snelle dood kan van alles zijn Ik moest mijn konijn omlaag, werd hij onzin, sorry makker! niet zeker weet wat je konijn maar dwergen in het bijzonder zijn kort woonde, had ik een dwerg, maar hij overleefde een goede vijf jaar!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| R.1.P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RIP Shelley. Ik had een konijn eenmaal ... hij stierf verwachtingsvol ook. RIP Keien! (Wat mijn konijn heette.)
|
| |||
| |||
| RIP Shelley. Ik had een hamster genaamd Fat Tony (na de simpsons charictor). Ik gevoed via hem en deed hem excersize genoeg zodat hij vet, maar ik mis hem zo erg. Kwam ome van school een dag en dat hij dood was: (ongelukkige stuurman. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik had een paar konijnen eenmaal Gebruik gewoon te laten rennen buiten, maar ze worden gefokt te veel, zodat ik ze allemaal vrijgegeven aan het strand Zij moeten beschikken gefokt met de "locals", omdat er nog steeds last van gemengd ras konijnen lopen rond op deze dag Moeten zijn 1years geleden toen ik ze daar lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| ir sry |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gestorven Computer! | mxmatt15 | Algemeen Hardware Chat | 17 | 30 oktober 2009 13:59 |
| Mijn moeders pc overleden im volgende Ahhhhh! | Vash2989 | Algemeen Hardware Chat | 4 | 13 dec 2008 09:44 |
| DVD Drive Overleden | blueorblack | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 16 Jan 2008 06:08 |
| Is mijn monitor overleden? | Ayodcomp | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 28 okt 2007 16:28 |
| Mijn ATI 9800 Pro overleden | dbuske | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | De 2 augustus 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |