![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Til minne om min kanin, Shelly: ![]() Jeg elsket deg Shelly ![]() Jeg er ikke sikker på hvordan Shelly døde, ble hun lei, glad, hadde et enormt område til å kjøre i uten ledninger eller dårlig materiale er å tygge. Denne morgenen da jeg våknet hun så ut som hun sover så jeg lar henne være. Jeg snart fant ut hun var hardt, kaldt, og døde ![]() ------------------------------ Minne om Shelly ---------------- ----------------
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en skam, RIP.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kaniner er kjent for å fange TB, men dvs alle jeg kjenner i form av en rask overraskende død kan være noe Jeg måtte sette meg kanin nede, ble han kalt fudge, beklager kompis! usikker på hva kanin du har, men dwarfs spesielt er korte levde, hadde jeg en dverg, men han overlevde vel fem år!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| R.1.P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RIP Shelley. Jeg hadde en kanin en gang ... han døde expectantly også. RIP Pebbles! (Hva min kanin ble kalt.)
|
| |||
| |||
| RIP Shelley. Jeg hadde en hamster som heter Fat Tony (etter Simpsons charictor). I over fôret ham og gjorde excersize ham nok slik at han fikk fett, men jeg savner ham så mye. Kom ome fra skolen en dag og han var død: (uheldig kompis. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde noen kaniner gang Bare bruk for å la dem kjøre rundt utenfor, men de avlet for mye så jeg gitt ut til alle på stranden De må ha avlet med "locals" fordi det fortsatt er massevis av blandet rase kaniner kjører rundt i dag Må ha vært 1years siden, da jeg satte dem der nede lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| ir sry |