![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Till minne av min kanin, Shelly: ![]() Jag älskade dig Shelly ![]() Jag är inte säker på hur Shelly dog, hon var utfodras, älskade, hade ett enormt område för att köra in med ledningar eller dåligt material är att tugga. I morse när jag vaknade hon såg ut som hon sov så jag lät henne vara. I snart upptäckte hon var hård, kall och död ![]() ------------------------------ Till minne av Shelly ---------------- ----------------
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är synd, RIP.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kaniner är kända för att fånga tbc, men thats Allt jag vet i form av en snabb överraskande död kan vara allt Jag var tvungen att sätta min kanin ner, han kallades fuskverk, ledsen kompis! inte säker på vad kanin du har men dvärgar i synnerhet är en kort tid hade jag en dvärg, men han överlevde en bra fem år!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| R.1.P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RIP Shelley. Jag hade en kanin en gång ... han dog förväntan också. RIP Grus! (Vad min kanin hette.)
|
| |||
| |||
| RIP Shelley. Jag hade en hamster heter Fat Tony (efter The Simpsons charictor). I över matas honom och gjorde excersize honom nog så fick han fett men jag saknar honom så mycket. Kom ågra från skolan en dag och han var död: (otur kompis. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade ett par kaniner gång Använd bara att låta dem springa runt utanför, men de föds upp för mycket så jag släppt alla på stranden De måste ha vuxit upp med "locals", eftersom det fortfarande finns massor av blandad ras kaniner som springer runt i dag Måste ha varit 1years sedan när jag lade dem där nere lol
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| ir sry |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Computer Död! | mxmatt15 | General Hardware Chat | 17 | 30 OKTOBER 2009 13:59 |
| Mina mödrar PC dog im nästa ahhhhh! | Vash2989 | General Hardware Chat | 4 | 13 december 2008 09:44 |
| DVD Drive Död | blueorblack | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 16 januari 2008 06:08 |
| Har min övervaka dog? | Ayodcomp | Grafikkort & Skärmar | 5 | 28 oktober 2007 16:28 |
| Mitt ATI 9800 Pro dog | dbuske | Grafikkort & Skärmar | 5 | 2 august 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |