![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey iedereen. Doet een grote promotie op het werk met betrekking tot auto delen. Heb je de poster ontworpen, ons logo, flyer's, Q / A vellen. Net geplakt op het laatst een klein ding, een catchphrase. Het enige wat ik heb opgesteld is "Reizen in 2's en sla de wachtrij's" Ik moet nog drie, met een zelfde soort gevoel als die hierboven. Ik moet voor een'3 's' Een voor'4' s' en een negatieve klankbord voor een'1 's' Any ideas anyone?
|
| |||
| |||
| Niet alleen reizen, geef je vrienden een telefoon! Zielig!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| worden, zoals bijen en reizen in 3s
| |||
| |||
| Citaat:
Wees niet bores, reizen in fours
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| de eerste dacht ik, is het stomste |
|
| |||
| |||
| slaan onze bomen, reizen in 3s?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alleen reizen is geen mijlpaal Wees niet rechtdoor, reizen met een stuurman fancy een korting? een mate! Een groot en een mate Neem een stuurman en noemen het een datum <Edit> Ga voor een cruise, maar maken het Tweeën Je kan niet verliezen reizen in Tweeën Ritje in drievoud bij uw trawanten Taart en Erwten reizen in drievoud! <Edit>
|
| |||
| |||
| Wees voorzichtig met een raciale of religieuze uitspraken. Het lijkt niet veel, maar als iets kunnen gemakkelijk verkeerd worden genomen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hahaha, oh man ik kan die foto gepleisterde op de muren, iedereen getoond voor het werk, wandelen in en zit er slackjawed.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Jongens, uw hulp nodig. PC Couldn't Turn On. | askforhelp | Algemeen Hardware Chat | 3 | 5 november 2009 11:19 |
| Computer gaat niet aan | Mooseknuckle | Algemeen Hardware Chat | 8 | 24 jun 2008 05:48 |
| Mijn PC wont ingeschakeld. | Carly | Algemeen Hardware Chat | 1 | 28 Jan 2008 09:54 |
| Mijn beurt om hallo te zeggen | Pete55 | Introduceer jezelf hier | 5 | 3rd Dec 2007 07:37 |
| Computer gaat niet aan: ( | aaliyah2k | Cases & Power Supplies | 4 | 6 nov 2007 13:03 |
| Thread Tools | |
| |