![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle. Gjør en stor forfremmelse på jobben om bilen deling. Har alle Medlemets utformet vår logo, Flyer's, Q / A ark. Bare fast på en siste liten ting, en catchphrase. Det eneste jeg har kommet opp med er "Reise i 2 og lagre køen" Jeg trenger tre, med samme slags føler som den ovenfor. Jeg trenger en for'3 's "One for'4' s' og et negativt lød ett for'1 's' Ideer anyone?
|
| |||
| |||
| Ikke reise alene, gi mates en telefon! Patetisk!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Næh! Det er kult. Skål for at du tok deg tid Mike.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| være som bier og reiser i 3s
| |||
| |||
| Sitat:
Ikke vær bores, reise i firere
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| det første jeg tenkte på er stupidest |
|
| |||
| |||
| lagre våre trær, reiser i 3s?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reiser alene er ingen milepæl Ikke være rett, reiser med en kompis fancy en rabatt? ta en kompis! Være et stort og ta en kompis Ta en kompis og kaller det en dato <EDIT> Gå for et cruise, men gjør det twos Du kan ikke miste reiser i twos Ride i threes med cronies Pie og erter reise i threes! <EDIT>
|
| |||
| |||
| Vær forsiktig med noen rasemessig eller religiøs setninger. Det ser ikke ut som mye, men det kan lett bli tatt feil. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hahaha, oh mann jeg kan bildet de plastered overalt på veggene, alle viser opp for arbeidet, turgåing og sitter der slackjawed.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|