![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alla. Att göra en stor befordran på jobbet om samåkning. Har alla affischen är konstruerade, vår logotyp, flyer's, Q / A ark. Bara fastnade på en sista liten sak, ett slagord. Det enda jag har kommit fram till är "Resor i 2 och spara kö's" Jag behöver tre, med samma sorts känsla som ovan. Jag behöver en till "3" är "En för" 4 "s" och ett negativt klingande en för "1" s " Några idéer någon?
|
| |||
| |||
| Inte resa ensam, ge din polare en telefon! Patetiskt!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Nä! That's cool. Skål för att du tog Temne Mike.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vara som bin och resor i 3s
| |||
| |||
| Citat:
Var inte hål, resor i fyror
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| den första jag tänkte på är det dummaste |
|
| |||
| |||
| spara våra träd, resor i 3s?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Att resa ensam är ingen milstolpe Var inte raka, resa med en kompis fancy en rabatt? ta en kompis! Vara en stor och en kompis Ta en kompis och kallar det för en dag <EDIT> Gå till en kryssning, men gör det twos Du kan inte förlora på resa i twos Ride i treor med dina kumpaner Pie och Ärter resor i treor! <EDIT>
|
| |||
| |||
| Var försiktig med alla etniska eller religiösa uttalanden. Det verkar inte som mycket, men något som lätt kan tas fel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hahaha, oh man jag kan bilden de putsade hela väggar, alla visar upp för arbetet, promenera i och sitter där slackjawed.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Killar, behöver din hjälp. PC Kunde inte slås på. | askforhelp | General Hardware Chat | 3 | 5 NOVEMBER 2009 11:19 |
| Datorn går inte att sätta på | Mooseknuckle | General Hardware Chat | 8 | 24 juni 2008 05:48 |
| Min dator brukar sätta på. | Carly | General Hardware Chat | 1 | 28 januari 2008 09:54 |
| Min tur att säga hej | Pete55 | Presentera dig här | 5 | 3 december 2007 07:37 |
| Datorn går inte att sätta på: ( | aaliyah2k | Cases & Power Supplies | 4 | 6 november 2007 13:03 |
| Thread Tools | |
| |