![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Dette er mit første indlæg på forummet, det er meget oplysende og fornøjelig virkelig. Ifølge Routers, Myspace vil skære sine medarbejdere med 30 procent. Som du kan gætte, Facebook og kvidre er meget stærke konkurrenter på myspace. Der er mange flere konkurrent i online community industrien og jeg spørger mig selv som en bliver mest magtfulde. Alle forudsigelser? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Bebo det væsentlige er døde Jeg tror, MySpace og det tror jeg er i voldsom tilbagegang, kvidre, og det er en lidt anden anvendelse, så jeg tror, at det vil overleve og mutere til sin egen retning. Facebook imidlertid kun vil vokse.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Facebook er i massiv gæld, de ikke kan tjene penge på det, samme med kvidre.
| |||
| |||
| Myspace er godt, men jeg tror, Facebook vil kun vokse Evan ikke har det selv eveyron på kollegium Evan min foredragsholder synes at være på Facebook jeg Evan tror, hun har to konti! Men om dette emne, der mener, at social networking websites taler de virkelig kommunikation væk? Det tror jeg:) sin gode hvis du cant se dine venner eller familie i den virkelige verden, men når du tale med dine venner om det, der lever rundt om hjørnet Dens ABIT sutpid tbh lol. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke se videoer på MySpace og Ning kun | Tid | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 23. maj 2009 21:02 |
| Myspace TM Kode | book2cool | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 20 marts 2007 06:15 |
| Hvordan du sender e-mail via myspace? | fm_hyudin | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 18 marts 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |