![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Dette er mitt første innlegg i forumet, det er svært lærerikt og morsomt egentlig. Ifølge Rutere, Myspace vil kutte sine ansatte med 30 prosent. Som du kan gjette, Facebook og Twitter er svært mektige konkurrenter av myspace. Det finnes mange flere konkurrenter i felleskapet industrien, og jeg lurer på hvor en skal bli mest mulig effektivt. Noen spådommer? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Bebo er egentlig død tror jeg, MySpace tror jeg er i massiv nedgang, Twitter, vel det er et litt annet program, så jeg tror det vil overleve og mutate inn i sin egen retning. Facebook imidlertid bare skal vokse.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Facebook er i massiv gjeld, kan de ikke tjene penger på det, samme med Twitter.
| |||
| |||
| Myspace er god, men jeg tror Facebook vil bare vokse Evan ikke har det selv eveyron på college Evan min foreleser synes å være på Facebook Jeg Evan tror hun har to kontoer! Men om dette temaet som mener at sosiale nettverk nettsteder snakker de reall kommunikasjon unna? Jeg tror det:) god hvis du skrånende se dine venner eller familie i den virkelige verden, men når du snakke med venner om det som bor rundt hjørnet Its abit sutpid tbh lol. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke se videoer på Myspace og Ning bare | Tid | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 23 mai 2009 21:02 |
| Myspace TM Code | book2cool | Web Design, hosting & SEO | 5 | 20 mars 2007 06:15 |
| Hvordan sende e-post via myspace? | fm_hyudin | Web Design, hosting & SEO | 2 | 18 mars 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |