![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Det här är mitt första inlägg på forumet, det är mycket informativ och trevlig verkligen. Enligt Routrar, Myspace kommer att minska sin personal med 30 procent. Som du kan gissa, Facebook och Twitter är mycket starka konkurrenter till myspace. Det finns många fler konkurrent på nätet gemenskapsindustrin och jag undrar vilka ett kommer att bli mest kraftfulla. Alla prognoser? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Bebo är i huvudsak döda tror jag, MySpace jag tycker är i massiv nedgång, Twitter, och det är ett lite annorlunda program så jag tror att det kommer att överleva och mutera till en egen riktning. Facebook är dock bara att växa.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Facebook är i massiv skuld, kan de inte tjäna pengar på det, samma med Twitter.
| |||
| |||
| Myspace är bra, men jag tror att Facebook kommer bara växa Evan inte ha det själv eveyron på college Evan min föreläsare verkar vara på Facebook I Evan tror att hon har två konton! Men om detta ämne som tror att socialt nätverkande webbplatser talar de verkligen kommunikation bort? Jag tror det:) det bra om du skränande se dina vänner eller familj i den verkliga världen men när du pratar med dina vänner om det som lever runt hörnet Dess ABIT sutpid tbh lol. |