Michael Jackson havde hans mave pumpet "mange gange" at have taget en blanding af receptpligtig medicin, hans børns barnepige har sagt.

Familien af Michael Jackson menes at have opfordret til en anden post mortem ...
Grace Rwaramba, 42, sagde sangeren havde nogen idé om penge og - hen imod slutningen af sit liv - blev i stigende grad påvirket af Nation of Islam sekt.
Hun fortalte Sunday Times: "Jeg var nødt til at pumpe hans mave flere gange. Han altid blandet så meget af det."
Hun sagde: "Der var en periode, der var så dårlig, at jeg ikke lade børn se ham. Han altid spiste for lidt og blandet alt for meget."
Fru Rwaramba sagde Jackson havde fortalt hende han troede, han havde kun tilmeldt til at udføre 10 koncerter på Londons O2 Arena, snarere end de 50 bebudet af projektledere.
Hun sagde Nation of Islam havde fortalt Jackson det koste £ 60.000 om måneden for at leje sit hjem, som hun mener var op til fire gange for meget. Hun tilføjede: "Michael havde nogen idé om penge."
I mellemtiden er en erklæring, udsendt af sanger familie beskrevet hans død som "en af de mørkeste øjeblikke i vores liv".
Del af oversigten, tilskrives af People Magazine i USA til sanger far Joseph Jackson, læses: "I et af de mørkeste øjeblikke i vores liv, vi har svært ved at finde ord hensigtsmæssigt at denne pludselige tragedie vi alle måtte støde .
Familien er underforstået, at have anmodet om en anden uafhængig obduktioner på Jackson's organ, en Coroners officer sagde lørdag nat. Den første officielle undersøgelse blev afsluttet på fredag, og kroppen frigives til familien.
Brian Elias på den county ligsynsmand kontor, sagde: "Min forståelse er, at de har anmodet om en anden obduktionen. Men vi har ingen mulighed for at bekræfte, at. Kroppen er i et lighus, og hvis de ønsker at gå videre med en særskilt obduktionen, det er op til dem. "